05

ژانویه
2020

پایلوت مهاجرت به مناطق شمالی و روستایی در چندین استان کانادا به تاخیر افتاد

Posted By : کاناداهوم/ 209

پایلوت مهاجرت به مناطق شمالی و روستایی در چندین استان کانادا به تاخیر افتاد

۱۴ دی ۱۳۹۸

اخبار, اخبار مهاجرت در

قرار بود که از اول ژانویه 2020 یازده جامعه شرکت کننده در پایلوت مهاجرت به مناطق شمالی و روستایی شروع به پذیرش درخواست ها کنند اما خبرهای جدید از این حکایت دارند که حد اقل تا یک ماه دیگر این امر به تاخیر افتاده است. جوامع مزبور عبارت اند از:
 انتاریو  

Thunder Bay
Sault Ste. Marie
Sudbury
Timmins
North Bay

منیتوبا

Gretna-Rhineland-Altona-Plum Coulee
Brandon

ساسکاچوان

Moose Jaw

آلبرتا

Claresholm

بریتیش کلمبیا

West Kootenay
Vernon

علاوه بر این جامعه Sudbury, Ontario که قرار بود از اول نوامبر شروع به پذیرش درخواست ها کند این فرایند را هنوز شروع نکرده است. همچنین جامعه  Thunder Bay هم که بر روی وبسایت خود نوشته بود از 2 ژانویه فرایند را شروع خواهد کرد هنوز شروع نکرده است.
یکی از شرایط جوامع شرکت کننده در این پایلوت این بود که برای مدیریت برنامه می بایست دارای سازمان توسعه اقتصادی می بودند. این سازمان می تواند اتاق بازرگانی، سازمان توسعه اقتصادی مستقل یا غیرانتفاعی و یا یک سازمانی مرکب از شهرداری با هیئت مدیره مستقل باشد. 
مسئولیت این سازمانها این است که تفاهمنامه ای که با وزارت مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا امضا کرده اند متناسب با نیازهایشان باشد و این شامل تاریخ شروع پذیرش درخواست ها هم می شود. در مورد جامعه Claresholm, Alberta، کمیته توسعه اقتصادی این جامعه در دسامبر تصمیم گرفت که تاریخ شروع تا قبل از فوریه 2020 نخواهد بود.
مامور توسعه اقتصادی Town of Claresholm هم گفته است که متقاضیان با کارفرمایان محلی تماس گرفته اند و برخی در حال حاضر در این شهر هستند. این متقاضیان در اول صف قرار خواهند داشت. او ادامه می دهد که “از 60 کشور تماس گرفته اند”.
نمایندگان جوامع North Bay و Timmins انتاریو نیز گفته اند که احتمالا فرایند پذیرش و رسیدگی به درخواست ها را تا اواخر ژانویه شروع نخواهند کرد. سخنگوی جامعه  West Kootenay بریتیش کلمبیا نیز گفته است که فرایند رسیدگی به درخواست ها را تا ماه مارس شروع نخواهد کرد. 

5
/
5
(
1

vote
)

به خدمات اخذ ویزای تحصیلیبورسیهاخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

مطالب مرتبط:
بازگشایی برنامه اسپانسرشیپ والدین برای مهاجرت به کانادا
شرایط برنامه اسپانسرشیپ والدین و پدر/مادر بزرگ ها
مهاجرت به کانادا در فصل سوم 2018 رکورد زد
تعداد کاندیدهای اکسپرس انتری که کاندید استانی شده اند رو به افزایش است
کانادا اکنون نتایج آزمون TCF را هم قبول می کند
آنتاریو برای کاندیدهای اکسپرس انتری دعوتنامه های جدید صادر کرد
راه اندازی کمپینی جدید برای متصل کردن مهاجران و کافرمایان در کبک
جذب 60،000 پرستار جدید در کانادا
اصلاح گزینه های مهاجرت کارآفرینی کبک ( Entrepreneur immigration )
در جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری، استان منیتوبا دعوتنامه های جدید برای متقاضیان مهاجرت صادر کرد

۱۴ دی ۱۳۹۸


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.