28

مه
2021

ویدیو زندگی در کجای کانادا؟ مونترال؟ تورنتو؟ ونکوور؟

Posted By : کاناداهوم/ 85

ویدیو زندگی در کجای کانادا؟ مونترال؟ تورنتو؟ ونکوور؟

۶ خرداد ۱۴۰۰

ویدیو, ویدیو زندگی در کانادا در

5
/
5
(
1

امتیاز
)

برای مهاجرت به کانادا و یا تحصیل در کانادا کدام یک از این سه شهر بزرگ کانادا بهتر است؟ بستگی به شما دارد و اینکه چه شخصیتی دارید!

مونترال شهری دو زبانه است و اگر زبان فرانسوی بلد نباشید، ممکن است در زندگی بلند مدت در این شهر کمی به مشکل بخورید. مونترال شهری بسیار هنری و زیباست و زمستان هایی سرد و برفی دارد. کسانی که اهل هنر و موسیقی هستند، به مونترال علاقه زیادی دارند. فستیوال موسیقی جاز که در تابستان برگزار می شود، فرصت خوبیست برای اهالی هنر.

تورنتو یک شهر متروپولیتن است که صنایع زیادی در آن مشغول به فعالیت هستند و برای تجارت بسیار مناسب است. تورنتو پرجمعیت ترین شهر کانادا و بسیار پرجنب جوش است. این شهر برای کسانی که به زندگی مدرن شهری علاقه مندند بسیار مناسب است.

ونکوور شهری اقیانوسی با طبیعتی شگفت انگیز است که برخی معتقدند زیباترین جای دنیاست. شهری نسبتا آرام است و نسبت به تورنتو جمعیت کمتری دارد. هزینه های زندگی در کانادا در شهرهای ونکوور و تورنتو به نسبت مونترال بیشتر است ولی به همان نسبت فرصت های شغلی هم در این دو شهر بیشتر است. اگر ونکوور انتخاب شما برای زندگی است باید خودتان را برای یک زندگی آرام آماده کنید چرا که معمولا از ساعت ۵ و ۶ عصر، همه جا در این شهر بسته می شود. این شهر برای یک زندگی خانوادگی همراه با آرامش و به دور از تنش بسیار گزینه خوبیست.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلیبورسیهاخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

۶ خرداد ۱۴۰۰


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.