10

ژوئن
2021

ویدیو در کانادا بیزینس را بخرم یا راه بندازم؟

Posted By : کاناداهوم/ 94

ویدیو در کانادا بیزینس را بخرم یا راه بندازم؟

۱۹ خرداد ۱۴۰۰

ویدیو, ویدیو سرمایه‌گذاری در کانادا در

5
/
5
(
1

امتیاز
)

اگر سوالتان این است که خرید کسب و کار در کانادا بهتر است یا راه اندازی آن از صفر، باید بگویم که هر کدام از این روش‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارد.

 مزیت خرید یک بیزینس این است که لازم نیست همه چیز را از صفر شروع کنید، برخی از مجوزها و لایسنس‌های لازم برای آن از پیش صادر شده و جا و مکان آن بیزینس از پیش مشخص شده است. احتمالا در حال حاضر برخی از مشتریان آن را می‌شناسند و حتی ممکن است مشتریان وفاداری داشته باشد یا در فضای مجازی شناخته شده باشد. اشکال این روش اینجاست که خرید یک بیزینس معمولاً چالش مالی دارد و طبیعتاً مالکان یک بیزینس سعی می‌کنند آن را به بالاترین قیمت ممکن بفروشند. این واقعیت وجود دارد که در بسیاری از موارد، بیزینس‌ها ارزشی که مالکینش برای آن قائل هستند، ندارند.

 اما برویم سراغ روش راه اندازی یک بیزینس و مزایا و معایبش! به هر حال راه اندازی یک بیزینس در ابتدای کار چالش‌های زیادی دارد، از اخذ مجوزهای لازم گرفته تا پیدا کردن یک جا یا مکان مناسب! مزیت این روش چیست؟ مزیتش این است که شما هیچ مبلغی اضافه برای آن به کسی پرداخت نمی‌کنید و خودتان از صفر همه چیز را با هزینه پایینتر می‌سازید. اما در بیشتر برنامه‌های مهاجرتی، هر دو روش مورد قبول است؛ البته این روش‌ها جزئیات زیادی دارند که در ویدیوهای بعدی در موردشان بیشتر توضیح خواهیم داد.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلیبورسیهاخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

۱۹ خرداد ۱۴۰۰


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.