04

ژوئن
2021

ویدیو اکسپرس انتری چیست و چطور کار می‌کند؟

Posted By : کاناداهوم/ 82

ویدیو اکسپرس انتری چیست و چطور کار می‌کند؟

۱۳ خرداد ۱۴۰۰

ویدیو, ویدیو مهاجرت کاری به کانادا در

Rate this post

اکسپرس انتری یا express entry یک سیستم مهاجرتی است که در سال ۲۰۱۵ در کانادا راه اندازی شد. هر جا سر و کله اکسپرس انتری پیدا شد، موضوع اقامت دائم هم مطرح است. یعنی اگر شما قصد داشته باشید که اقامت دائم کانادا را بگیرید، در یک نقطه‌ای بالاخره با اکسپرس انتری درگیر خواهید بود.

 اما آیا خود اکسپرس انتری می تواند منجر به دریافت اقامت دائم شود؟ خیر! اکسپرس انتری ابزاری است برای انتخاب مهاجرین در چهار روش مهاجرتی زیر:

 روش مهاجرتی مهارتی فدرال (اسکیل ورکر) روش تجربه کانادایی برای کسانی که در کانادا کار کردند یا درس خواندندروش مهاجرتی Trades یا همان مشاغل فنی حرفه ای روش مهاجرتی مهارتی استانی

 این چهار روش زیر مجموعه اکسپرس انتری هستند. پس اگر شما بخواهید برای مهاجرت به کانادا به عنوان نیروی کار ماهر اقدام کنید، درگیر اکسپرس انتری می‌شوید. اکسپرس انتری ابزاریست برای مقایسه کردن، نمره دادن و انتخاب کردن مهاجرینی که در یکی از این چهار روش اقدام کردند.

 فرض کنید شما و دوستتان هر دو حداقل امتیاز لازم برای اقدام جهت برنامه نیروی کار ماهر را دارید و هر دو برای این روش اقدام می کنید. در اینجا اکسپرس انتری وارد می‌شود و فردی را که امتیاز بیشتری دارد انتخاب می کند.

 پس فراموش نکنید که اکسپرس انتری یک روش مهاجرتی نیست و ابزاری است برای اینکه برنامه ها و روش های مهاجرتی بهتر کار کنند، افرادی که امتیازات بالاتری در سیستم مهاجرتی کانادا دارند، انتخاب شوند و شانس ورود به کانادا را پیدا کنند.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلیبورسیهاخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

۱۳ خرداد ۱۴۰۰


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.