26

ژانویه
2020

وزارت آموزش کبک معلمان خارجی استخدام می کند

Posted By : کاناداهوم/ 209

وزارت آموزش کبک معلمان خارجی استخدام می کند

۶ بهمن ۱۳۹۸

اخبار, اخبار مهاجرت در

وزارت آموزش کبک از وبسایت جدیدی پرده برداری کرده است که هدف آن ارائه اطلاعات در مورد تربیت مدرس خارجی و کاناددایی با این امید است که معلمان خارجی جذب کبک شوند. این خبر را Jean-François Roberge وزیر آموزش کبک در 22 ژانویه اعلام کرد.در این وبسایت که تحت عنوان Devenir enseignant (معلم شدن) راه اندازی شده است مخاطب مهاجران، دانشجویان، معلمان و بزرگسالانی است که در پی تغییر مسیر شغلی خود هستند.
در این بستر مجازی، علاوه بر اطلاعات در مورد حرفه ی معلمی، توصیفاتی از وظایف معلم، رهنمودهایی پیرامون نحوه اخذ مجوز تدریس، منابعی برای یافتن شغل در زمینه مورد تدریس و اطلاعات عملی برای معلمانی که قصد مهاجرت به کبک دارند فراهم شده است.
خارجی هایی که مایل به مهاجرت به کبک جهت اشتغال به شغل معلمی هستند می توانند اطلاعاتی را در مورد دوره های معتبر بین المللی که با شرکت در آنها می توانند در کبک تدریس کنند بیابند، و نیز لیستی از کشورهایی که دوره های تربیت مدرس آنها در کبک به رسمیت شناخته می شوند علاوه بر این راهنمایی در مورد پر کردن فرم درخواست در این سایت ارائه شده است.
طبق اطلاعات قرار گرفته بر روی وبسایت بسیاری از دوره های تربیت مدرس خارج از کانادا در کبک به رسمیت شناخته می شوند و بسیاری از مسیرهای آموزشی و حرفه ای که به حرفه  معلمی ختم می شوند در کبک معتبر هستند به ویژه در این روزها که چشم انداز استخدام در این حرفه در کبک عالی است. وزارت آموزش کبک تاکید دارد که خارجی هایی که حتی شعل کنونی شان معلمی نیست در کبک معلم شوند.
وزیر آموزش کبک در بیانیه ای گفته است که “خرسندم این برنامه را راه اندازی کنم و اطلاعاتی را در مورد شیوه های تدریس در کبک ارائه کنم. من معتقدم بسیاری افراد شاغل در حرفه تدریس خواه کبکی باشند یا خارجی از اقدام تحت عنوان Devenir enseignant وبسایت سود خواهند برد. حالا که این همه فرصت شغلی در بازار کار امروز کبک وجود دارد باید تمام مزایای حرفه تدریس را برای مردم بیان کنیم. مطمئنم که این وبسایت که تماما به حرفه تدریس می پردازد ما را در نیل به این هدف یاری خواهد رساند.”
گفتنی است مدارس کبک در حال حاضر با کمبود معلم مواجه هستند و تلاش هایی در راستای استدام و جذب خارجی ها برای بر طرف کردن این خلاء انجام شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مور داین اقدام از این صفحه بازدید نمایید.

5
/
5
(
1

vote
)

به خدمات اخذ ویزای تحصیلیبورسیهاخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

۶ بهمن ۱۳۹۸


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.