10

فوریه
2020

نیو برانزویک مهاجران بیشتری می خواهد

Posted By : کاناداهوم/ 192

نیو برانزویک مهاجران بیشتری می خواهد

۲۰ بهمن ۱۳۹۸

اخبار, اخبار مهاجرت در

نخست وزیر نیو برانزویک از قصد خود برای افزایش مهاجران این استان به یک میلیون نفر تا سال 2040 خبر داده است. وی در سخنرانی مهم خود مساله پیری جمعیت و کمبود نیروی کار را مطرح کرده است. آقای تخست وزیر که Blaine Higgs نام دارد به راهبرد رشد جمعیت استان نیو برانزویک که تابستان گذشته منتشر شد اشاره کرده است؛ در آن راهبرد گفته شده است که طی یک دهه آینده تقریبا 120000 شغل در نیو برانزویک ایجاد خواهد شد. همچنین تا سال 2024 تعداد مهاجران کاری سالانه  7500 نفر رشد خواهد داشت.  
اما این اعداد و ارقام توسط دولت فدرال تعیین شده و آقای نخست وزیر بر این باور است که سالانه باید 10000 مهاجر کاری وارد استان نیو برانزویک شود. او گفته است که استان نیو برانزویک در هند و اروپا دفاتر جدیدی را افتتاح می کند تا مهاجرت به نیو برانزویک را برای سرمایه گذاران و افراد با استعداد تبلیع کند.
مهاجرت به نیو برانزویک از طریق اکسپرس انتری
اتباع خارجی که مایل هستند مهارت ها، تحصیلات و تجربه کاری خود را به نیو برانزویک بیاورند می توانند واجد شرایط مسیر اکسپرس انتری نیو برانزویک باشند. این مسیر هماهنگ با سیستم اکسپرس انتری دولت فدرال است که درخواست های مهاجرت از طریق سه دسته مهاجرتی اسکیلد ورکر، تجربه کانادایی و مشاغل فنتی نیازمند مهارت را مدیریت می کند.
از جمله شرایط مهاجرت از این طریق به نیو برانزویک ساختن پروفایل اکسپرس انتری است؛ سپس متقاضی بر اساس عواملی نظیر سابقه کار، تحصیلات، سن و تسلط بر زبان در سیستم جامع رتبه بندی یا CRS امتیاز دریافت می کند.اگر متقاضیانی که در صف انتظار فدرال هستند از طرف اکسپرس انتری نیو برانزویک انتخاب شوند 600 امتیاز اضافی دریافت خواهد کرد. بدین ترتیب در پذیرش بعدی اکسپرس انتری حتما از آنها دعوت خواهد شد تا تقاضای خود برای اقامت دائم کانادا را ارائه کنند. گفتنی است هر از گاهی، برای بر طرف کردن مشکل کمبود نیروی کار، نیو برانزویک ممکن است مستقیما از صف انتظار اکسپرس انتری فدرال متقاضی انتخاب کند.   
اگر به مهاجرت به نیو برانزویک می اندیشید مطالب زیر را هم از دست ندهید:
مهاجرت به کانادا از طریق برنامه بازار کار نیوبرانزویک: گروه اکسپرس اینتری
افزایش مهاجرت به نیوبرانزویک در پی کاهش چشمگیر نیروی کار
مهاجرت به کانادا از طریق برنامه نیروی متخصص نیوبرانزویک با حمایت کارفرما
مهاجرت به کانادا از طریق برنامه نیروهای متخصص نیوبرانزویک با حمایت خانواده
مهاجرت به کانادا از طریق کارآفرینی در نیوبرانزویک
برنامه مهاجرت استانی نیوبرانزویک (NBPNP)

5
/
5
(
1

vote
)

به خدمات اخذ ویزای تحصیلیبورسیهاخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

مطالب مرتبط:
افزایش مهاجرت به نیوبرانزویک در پی کاهش چشمگیر نیروی کار
بازگشایی سیستم EOI نیو برانزویک
تغییرات جدید در اکسپرس انتری نیو برانزویک
نیاز مبرم نیو برانزویک به پرستاران دوره دیده در خارج از کانادا
نیو برانزویک برای مهاجران نمایشگاه شغل برگزار می کند
مهاجرت پرنس هَری و مگان به کانادا؛ چقدر شانس دارند؟
به روزرسانی شرایط تمکن مالی دو برنامه اکسپرس انتری
جدیدترین پذیرش EOI ساسکاچوان با دعوت از ۵۹۵ متقاضی برگزار شد
لیبرال ها اولویت های مهاجرتی کانادا را اعلام کردند
افتتاح اولین دانشگاه فرانسه زبان انتاریو در سال ۲۰۲۱

۲۰ بهمن ۱۳۹۸


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.