18

مارس
2019

نگاهی به برنامه‌های مهاجرت تجاری استان بریتیش کلمبیا

Posted By : کاناداهوم/ 384

مقایسه دو برنامه مهاجرت تجاری استان بریتیش کلمبیا

استان بریتیش کلمبیا یکی از جذاب ترین مکان های دنیا برای زندگی و مهاجرت است و همین امر سبب میشود سالیانه هزاران نفر در سرتاسر دنیا فکر و برنامه سرمایه گذاری در این استان زیبا را در سر داشته باشند. اما آیا همه این سرمایه گذاران میتوانند به این استان مهاجرت کرده و کسب و کار خود را راه اندازی کنند. پاسخ منفی است. استان بریتیش کلمبیا از طریق طراحی دو برنامه مهاجرتی، تجار را برای سرمایه گذاری و راه اندازی کسب و کار و زندگی جذب میکند. هدف استان این است که این تجار باعث رونق کسب و کار و استخدام هر چه بیشتر در این استان شوند و به توسعه استانی یا منطقه ای  کمک کنند. دولت بریتیش کلمبیا به دنبال افرادی که قصد سرمایه گذاری با هدف اخذ اقامت دارند، نیست. بلکه هدف از برنامه های تجاری استان این است که افراد پس از ورود به استان، سرمایه گذاری کنند و در حیطه اقتصادی فعال باشند. از این رو، در مرحله اول ویزای کار موقت برای متقاضی صادر میشود و در ادامه با اثبات انجام تعهدات، اقامت دائم قابل درخواست خواهد بود.

 

معرفی دو برنامه به صورت خلاصه

این برنامه در جامعه ایرانی با نام برنامه ۲۰۰ هزار دلاری شناخته می شود. در این برنامه امکان سرمایه گذاری در تمام مناطق بریتیش کلمبیا هست، ولی هر منطقه در سیستم امتیاز شماری امتیاز خود را دارد.

 

این برنامه که فعلا به صورت موقت شروع به کار کرده است با نام برنامه ۱۰۰ هزار دلاری شناخته می شود. برخی از مناطقی که در این برنامه شرکت کرده اند به شرح زیر است:‌

در این جدول نگاهی به برنامه استانی و برنامه جدید منطقه ای استان بریتیش کلمبیا می اندازیم و شرایط اولیه دو برنامه را با هم مقایسه می کنیم.  در صورت وجود هر گونه سوال، ما در ویزاموندیال پاسخگوی شما عزیزان خواهیم بود.

 

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.