14

مه
2019

نوجوانان کانادایی امسال تابستان می توانند به مدت 2 ماه سفر ریلی نامحدود داشته باشند

Posted By : کاناداهوم/ 363

هوا در حال گرم شدن است و تقریبا مدارس در سراسر کانادا تعطیل شده اند و یا در حال تعطیلی می باشند. امسال نیز نوجوانان کانادایی 12 تا 25 ساله می توانند با هزینه 600 دلاری به گشت و گذار در اطراف کشور بپردازند چرا که شرکت Via Rail یکبار دیگر امکان ارائه سفرهای تابستانی نامحدود در کانادا را برای نوجوانان فراهم می کند که حتی نسبت به سال گذشته ارزان قیمت تر است.

جوانان کانادایی (تا سن 25 سال) این امکان را دارند که یک بلیط مسافرتی نامحدود تهیه نمایند و با استفاده از آن می توانند برای 60 روز متوالی از تاریخ 1 می تا 31 آگوست با مبلغ 599 دلار در سراسر کانادا سفر کنند.

این بلیط به شما امکان می دهد تا در هر زمان طی این مدت 2 ماهه بتوانید از طریق شبکه سراسری در کانادا سفر کنید.

اگر به فکر سفری کم هزینه با کوله پشتی در کشور خود هستید، تنها کاری که باید انجام دهید انتخاب مکانی است که قصد دارید در طول این دو ماه به آنجا سفر کنید.

خبر خوب برای افراد بالای 26 سال اینکه می توانند با کارت دانشجویی معتبر (ISIC) این بلیط ارزان قیمت را دریافت نمایند.

همانند دیگر فرصت های خوب، در این رویداد نیز تعداد بلیط های محدودی فروخته می شوند و فقط تا 15 آگوست فرصت دارید تا این بلیط تابستانی را تهیه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این بلیط به سایت Via Rail مراجعه نمایید.

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.