02

ژوئن
2019

نوا اسکوشیا از پایلوت مهاجرتی جدید خود رونمایی کرد

Posted By : کاناداهوم/ 295

جدیدترین خبرهایی که از نوا اسکوشیا به دست کاناداهوم رسیده است از این حکایت دارند که این استان از پایلوت مهاجرتی سه ساله ی جدیدی موسوم به Occupation in Demand Stream رونمایی کرده است که مختص متقاضیانی است که در یکی از مشاغلی که نیازمند به مهارت متوسط هستند از طرف کارفرمای نوا اسکوشیایی پیشنهاد کار معتبر دریافت کرده اند.

برنامه مهاجرت استانی نوا اسکوشیا گفته است که در این استان، نیاز مبرمی به مشاغل و حرفه هایی وجود دارد که این پایلوت مهاجرتی جدید هدف گرفته است. مشاغل این فهرست، به موازات تغییر در نیازهای بازار کار تغییر می کنند. این پایلوت مهاجرتی در حال حاضر در برابر متقاضیانی گشوده است که در یکی از مشاغل زیر، از طرف کارفرمای نوا اسکوشیایی دارای پیشنهاد کار تمام وقت و دائم هستند. سطح مهارتی این مشاغل در دسته بندی مشاغل C است.

به روزرسانی مسیرهای مهاجرتی برنامه مهاجرت استانی نوا اسکوشیا مختص کارآفرینان

متقاضیان باید واجد شرایط زیر باشند:

به گفته ی برنامه مهاجرت استانی نوا اسکوشیا سابقه کار و مهارت های قابل انتقال به وسیله ی ارائه ی نامه های کارفرماهای قبلی و اسناد و مدارک مالی قابل اثبات هستند. آندسته از متقاضیانی که مورد تایید این پایلوت مهاجرتی باشند، از طرف استان نوا اسکوشیا انتخاب خواهند شد و سپس می توانند تقاضای خود برای اقامت دائم را به دولت کانادا ارائه کنند.   

بدین ترتیب با رونمایی از این پایلوت، تعداد مسیرهای مهاجرتی که به وسیله ی برنامه مهاجرت استانی نوا اسکوشیا اداره می شوند را به هشت می رساند. وزیر مهاجرت نوا اسکوشیا، Lena Metlege Diab، گفته است ” ما پیوسته داریم برنامه های مهاجرتی خود را ارزیابی می کنیم تا ببینیم چگونه می توانیم بهتر به نیازهای استان پاسخ دهیم. می دانیم که مهاجران مزایای اقتصادی قابل توجهی برای استان ما به همراه دارند و برای همین، تغییراتی را در پایلوت جدید Occupations in Demand اعمال می کنیم تا به شکوفایی و رشد کسب و کارها کمک کنیم”.  

برنامه مهاجرت استانی نوا اسکوشیا همچنین اعلام کرده است که مسیرهای مهاجرتی  International Graduate Entrepreneur و Entrepreneur را به روزرسانی کرده است. مالکان کسب و کار هم اکنون واجد شرایط مسیر مهاجرتی Entrepreneur هستند.

شرط مالکیت کسب و کار برای فارغ التحصیلان خارجی که می خواهند کسب و کار راه اندازی کنند از ۱۰۰ درصد به یک سوم کاهش یافته است. آنگونه که برنامه مهاجرتی اعلام کرده است این تغییر امکان همکاری با سایر کارآفرینان را فراهم می کند و به دانشجویان خارجی که اخیرا فارغ التحصیل شده اند شانس رسیدن به اهداف مهاجرتی و کارآفرینانه می دهد”.

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.