05

ژوئن
2019

نوا اسکوشیا از متقاضیان اکسپرس انتری دارای سابقه کار به عنوان مربی نونهالان دعوت کرد

Posted By : کاناداهوم/ 347

جدیدترین خبرهایی که از نوا اسکوشیا به دست کاناداهوم رسیده است از این حکایت دارند که این استان در جدیدترین پذیرشی که به تاریخ سوم ماه ژوئن برگزار نموده است برای ۳۱۲ متقاضی اکسپرس انتری که به عنوان مربی نونهالان و دستیار مربی نونهالان دارای سابقه کار هستند صادر نموده است.

این دعوتنامه ها از طریق مسیر مهاجرتی اولویت های بازار کار صادر شده اند؛ گفتنی است این مسیر مهاجرتی به نوا اسکوشیا اجازه می دهد تا در صف انتظار اکسپرس انتری فدرال به دنبال متقاضی واجد شرایطی بگردد که در شغل معینی که با کمبود نیرو در استان مواجه است سابقه کار دارد.

استان نوا اسکوشیا که در ساحل زیبای دریای اطلس واقع شده است در سال ۲۰۱۸ در استقبال از مهاجران تازه وارد رکوردشکنی کرد. بسیاری از آن مهاجران از طریق برنامه مهاجرت استانی وارد این استان شده بودند. برنامه مهاجرت استانی نوا اسکوشیا به این استان اجازه می دهد تا سالانه تعداد معینی متقاضی مهاجرت را برای اقامت دائم انتخاب کند.

آندسته از متقاضیان اکسپرس انتری که از طرف استان انتخاب شوند ۶۰۰ امتیاز اضافی کسب می کنند و بدین ترتیب در دور بعدی حتما برای آنها دعوتنامه صادر خواهد شد.

متقاضیانی که مایل هستند از طرف مسیر مهاجرتی اولویت های بازار کار نوا اسکوشیا مهاجرت کنند باید ابتدا در صف انتظار اکسپرس انتری پروفایل بسازند.

پذیرش سوم ژوئن دومین پذیرشی بود که از طریق مسیر مهاجرتی اولویت های بازار کار برای متقاضیان اکسپرس انتری دارای سابقه کار به عنوان مربی نونهالان و دستیار ربی نونهالان برگزار شد. کد این شغل در دسته بندی ملی مشاغل کانادا ۴۲۱۴ است.   

سایر معیارهای انتخاب به شرح زیر بوده است:

برنامه مهاجرت استانی نوا اسکوشیا اعلام کرده است که متقاضیانی که در پذیرش سوم ژوئن دعوتنامه دریافت کرده اند پروفایل خود را در هشتم آگوست ۲۰۱۸ یا بعد از آن ارائه کرده اند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه مطالعه این صفحه توصیه می شود.

مسیر مهاجرتی اولویت های بازار کار در آگوست ۲۰۱۸ رونمایی شده و اکنون این چهارمین بار است که از آن استفاده می شود. علاوه بر صدور دعوتنامه برای مربیان نونهالان، برای حسابداران و حسابرسان مالی و آندسته از متقاضیان اکسپرس انتری که زبان فرانسه را زبان اول خود عنوان کرده اند نیز دعوتنامه فرستاده است.  

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.