16

جولای
2020

نحوه اجرای قرنطینه اجباری مسافران کانادا

Posted By : کاناداهوم/ 132

نحوه اجرای قرنطینه اجباری مسافران کانادا

۲۶ تیر ۱۳۹۹

اخبار, اخبار مهاجرت در

در حال حاضر اکثر مسافران خارجی که وارد کانادا می شوند باید خود را تا 14 روز قرنطینه کنند و در غیر این صورت مرتکب جرم شده و به جزای نقدی یا حبس محکوم خواهند شد. آژانس خدمات مرزی کانادا CBSA از تاریخ 15 آوریل تمام مسافران خارجی که وارد کانادا می شوند را مجبور به رعایت قرنطینه 14 روزه کرده است؛ ماموران آژانس همچنین برای بررسی و تشخیص علائم کرونا در مسافران آموزش های لازم را دیده اند.
برنامه قرنطینه باید قبل از عبور مسافر از مرز کانادا اجرا شود. در رابطه با قرنطینه مسافران دارای علائم و فاقد علائم کرونا دستور العمل های گوناگونی وجود دارد اما به گفته یکی از سخنگویان آژانس خدمات مرزی کانادا در تمام این دستور العمل ها سوالات زیر پرسیده می شود:  

آیا مکانی دارید که خود را تا 14 روز در آنجا قرنطینه کنید؟
آیا در مکانی که قصد قرنطینه خود را دارید افراد آسیب پذیر هم حضور دارند؟
آیا در هنگام قرنطینه امکان دریافت غذا، دارو و سایر مایحتاج زندگی درب منزل را دارید؟

ماموران باید نسبت به دسترسی مسافر به ملزومات و مایحتاج زندگی طی دوره قرنطینه و نیز عدم تماس فرد با افراد آسیب پذیری نظیر افراد بالای 65 سال و دارای بیماری های زمینه ای مطمئن شوند. اگر مسافر برنامه مناسبی برای قرنطینه خود نداشته باشد به یکی از کارکنان آژانس سلامت عمومی ارجاع خواهد شد. سپس در صورتی که اجازه عبور از مرز و ورود به کانادا داشته باشد ممکن است به یکی از تاسیسات مورد تایید دولت کانادا جهت اعمال قرنطینه ارجاع شود.     
مسافران باید فرم اطلاعات تماس مسافر یا Traveller Contact Information Form را یا به صورت کاغذی، آنلاین و یا از طریق اپلیکیشن تلفن همراه پر کنند. اطلاعاتی که در این فرم ارائه می شود در اختیار آژانس سلامت عمومی کانادا قرار می گیرد و قرنطینه اجرا خواهد شد. افرادی که فاقد علائم کرونا هستند و یا افرادی نظیر رانندگان کامیون که به خاطر کار به کانادا می آیند و از قرنطینه معاف هستند نیازی به تکمیل این فرم ندارند.
آژانس خدمات مرزی کانادا شرح حال مسافر، اطلاعات تماس و اطلاعات مربوط به قرنطینه وی را در اختیار آژانس سلامت عمومی قرار می دهد و این آژانس زمان و نحوه به اشتراک گذاشتن این اطلاعات با مقامات رسمی و نیروی انتظامی را تعیین خواهد کرد. اخیرا در انتاریو مسافرانی که این مقررات را نقض کرده اند 1000 دلار جریمه شده اند. گفتنی است مقررات و قوانین مربوط به قرنطینه اجبتری تا 31 آگوست لازم الاجرا و لازم الاتباع خواهد بود.   

5
/
5
(
1

vote
)

به خدمات اخذ ویزای تحصیلیبورسیهاخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

مطالب مرتبط:
سفر چه کسانی فعلا به کانادا ممنوع است؟ کانادا توضیح می دهد
آغاز صدور ویزای کار باز برای متقاضیان مددکاری و پرستاری
در جدیدترین پذیرش منیتوبا مجموع دعوتنامه های سال جاری به بیش از ۳۰۰۰ رسید
انتاریو جزییات بیشتری در مورد تغییرات مسیرهای مهاجرتی خود منتشر کرد
جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری برگزار شد و حدنصاب امتیاز هم دوباره پایین آمد
جاستین ترودو: سیاست های مهاجرتی به نفع بخش تکنولوژی است
در جدیدترین پذیرش ساسکاچوان برای متقاضیان اکسپرس انتری دعوتنامه صادر شد
صدور ۳ هزار و ۳۵۰ دعوتنامه در جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری
با برنامه مهاجرت استانی کانادا بیشتر آشنا شوید
کبک ضرب الاجل درخواست QSC را به ۶۰ روز کاهش داد

۲۶ تیر ۱۳۹۹


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.