15

مارس
2019

مونترال جهت ایمنی عابرین پیاده حد مجاز سرعت را کاهش می دهد

Posted By : کاناداهوم/ 390

شهر مونترال طی سه سال آینده حداکثر سرعت خودروها را در بسیاری از خیابان های اصلی به 40 کیلومتر بر ساعت کاهش خواهد داد.

این جدیدترین اقدام انجام گرفته در طرح Vision Zero برای از بین بردن احتمال تصادف بین رانندگان و عابران و دوچرخه سواران مونترالی است که از چند سال پیش بر روی راه اندازی آن کار شده است.

Valerie Plante، شهردار مونترال، روز دوشنبه در این باره گفت هر راننده ای که وارد خیابان می‌شود باید مراقب سایر افرادی که در آنجا حضور دارند باشد چرا که ترافیک با رشد جمعیت در حال افزایش است.

Plante افزود:”من می خواهم مطمئن شوم که مردم بدانند این اقدام یک مقابله با کسانی که از خیابان ها و جاده ها استفاده می کنند نیست، بلکه این کار برای استفاده بهینه و بی خطر از خیابان ها انجام می شود. اینکه مردم در حال عبور از خیابان و یا در حال دوچرخه سواری برای رسیدن به مقصد کشته می شوند قابل قبول نیست.”

البته هنوز شهرداری دقیقا اعلام نکرده که این قوانین در کدام خیابان های مونترال اجرا می‌ شود چرا که لازم است با مسئولین 19 منطقه شهری مونترال در این رابطه مشاوره شود، ولی گفته شده که اقدامات قطعی تا پایان سال جاری اجرایی خواهد شد.

مراحل اجرای این طرح سه ساله عبارتند از:

شهرداری مونترال همچنین قصد دارد گروهی تشکیل دهد تا تصادفات مرگبار در مونترال را مورد بررسی و تحلیل قرار دهند. طبق آمار منتشر شده در سال گذشته حدود 212 نفر در خیابان های مونترال به شدت مجروح شدند، در حالی که 26 نفر نیز کشته شدند.

طبق گفته بنیاد تحقیقات آسیب های ترافیکی کانادا، این تدابیر پیشنهادی می توانند تفاوت هایی را ایجاد کنند.

رایج ترین عوامل موثر در تصادفات مرگبار شامل سرعت غیرمجاز، نقص فنی و عوامل پرت کننده حواس مانند استفاده از تلفن همراه است.

Marco Harrison، مدیر اجرایی بنیاد CAA کبک، گفت که کاهش حد مجاز سرعت، حتی به میزانی اندک، بسیاری از زندگی ها را نجات خواهد داد.

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.