28

آوریل
2019

منیتوبا برای متقاضیان مهاجرت دعوتنامه های جدید صادر کرد

Posted By : کاناداهوم/ 489

برنامه مهاجرت استانی منیتوبا موسوم به MPNP در جدیدترین پذیرشی که در تاریخ ۲۵ آوریل برگزار کرد دعوتنامه های جدیدی را برای متقاضیان منتخب صادر نمود تا آنها بتوانند تقاضای خود را برای اخذ اقامت دائم کانادا ارائه کنند. گفتنی است برنامه مهاجرت استانی منیتوبا به این استان اجازه می دهد تا برای رفع نیاز بازار کار خود هر ساله تعداد معینی متقاضی مهاجرت کاری را برای اقامت دائم انتخاب کند.

در پذیرش ۲۵ آوریل مجموعا برای ۲۹۹ متقاضی مهاجرت از دسته های  Skilled Workers in Manitoba،  International Education و Skilled Workers Overseas صادر شد. در زیر تعداد دعوتنامه های صادره برای متقاضیان هر مسیر مهاجرتی بیان شده است:‌

Skilled Workers in Manitoba : ۲۰۸ 

 International Education Stream  : ۲۵ 

Skilled Workers Overseas  : ۶۶ 

برنامه مهاجرت استانی منیتوبا اعلام کرده است که تمام متقاضیانی که از طریق مسیر مهاجرتی Skilled Workers Overseas برای آنها دعوتنامه صادر شده مستقیما از طرف اقدام استخدام راهبردی یا Strategic Recruitment Initiative دعوت شده اند. این اقدام باعث جذب کارگران ماهر خارجی که اغلب از طرف کارفرمنایان استان منیتوبا پیشنهاد کار دارند می شود.

متقاضیانی که مایل هستند از طرف برنامه مهاجرت استانی منیتوبا دعوتنامه دریافت کنند باید در گام نخست تمایل خود را با ارائه ی Expression of Interest اعلام کنند و در آن، اطلاعات لازم در مورد تحصیلات، سابقه کار، تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی و داشتن قوم و خویش و آشنا در منیتوبا را ارائه نمایند.  

پروفایل های واجد شرایط امتیازبندی می شوند و وارد صف انتظار مسیر مهاجرتی خواهند شد و برای متقاضیانی که بالاترین امتیاز را داشته باشند طی پذیرش های متوالی توصیه نامه جهت تقاضا یا LAA صادر خواهد شد.

پایین ترین امتیاز در پذیرش ۲۵ آوریل ۵۱۰ برای متقاضیان دسته ی Skilled Workers in Manitoba و ۶۳۲ برای متقاضیان دسته ی  Skilled Workers Overseas بوده است. مسیر مهاجرتی Skilled Workers in Manitoba به روی تمام کارگران ماهر خارجی یا دانشجویانی که به تازگی در منیتوبا فارغ التحصیل شده اند و در حال حاضر در منیتوبا مشغول به کار هستند و از کارفرمای منیتوبایی پیشنهاد کار دریافت کرده اند باز است.  

برنامه مهاجرت استانی منیتوبا گفته است که متقاضیان Skilled Workers in Manitoba که اعلام کرده اند در یکی از مشاغلی فعالیت دارند که نیاز به اخد مجوز و پروانه دارد و برای کار در منیتوبا کاملا از مجوزهای لازم برخوردار هستند در پذیرش ۲۵ آوریل دعوت شدند.

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.