14

آوریل
2019

معرفی بهترین بیمارستان های کانادا

Posted By : کاناداهوم/ 432

از میان رتبه بندی های مختلف صورت گرفته در میان مراکز و صنایع مختلف شهری، مراکز بهداشتی و بیمارستانی به دلیل نقش مهمی که در جامعه ایفا می کنند مورد توجه خاصی بوده و بدین جهت رتبه بندی آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. با توجه به این موضوع، هفته نامه Newsweek با همکاری موسسه Statista که یک شرکت تحقیقاتی در زمینه بازارهای جهانی و داده های مصرف کنندگان است، در یک رتبه بندی بهترین بیمارستان های کانادا را معرفی کرده است.

در این رده بندی از دهها هزار پزشک، مدیر بیمارستان و دیگر متخصصان بهداشتی خواسته شده است تا در یک نظرسنجی آنلاین شرکت کنند.

بیمارستان هایی که حداقل 100 تخت برای پذیرش بیماران داشته اند در این رتبه بندی مورد بررسی قرار گرفتند و به هر بیمارستان یک امتیاز اختصاص داده شد.

ارزیابی این نظرسنجی که از اکتبر 2018 تا ژانویه 2019 انجام گرفت بر اساس 3 منبع اطلاعاتی صورت پذیرفت:

نیوزویک پیش از انتشار نتایج نظرسنجی، از خوانندگان سوال کرده بود که “برای انتخاب یک بیمارستان خوب و به دست آوردن بهترین مراقبت های پزشکی از خود و خانواده تان حاضرید تا چه مسافت دوری بروید؟”

در ادامه، فهرست 20 بیمارستان برتر کانادا آمده است:

 

 

 

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.