17

مه
2019

مشاغل پردرآمدی که می توانید بدون داشتن سابقه کار در کانادا پیدا کنید

Posted By : کاناداهوم/ 344

اگر از هر فردی سوال کنید که آیا تمایلی به کسب درآمد بالاتر دارد، می توان به طور قطع گفت که جواب او یک “بله” محکم خواهد بود. متاسفانه شرایط اقتصادی حال حاضر برای جوانان به گونه ای است که برای کسب درآمد مطلوب باید همزمان مشاغل متعددی داشته باشند و همین موضوع موجب آسیب پذیری بیشتر افراد شده است.

اگر می‌خواهید که تعطیلات آخر هفته خوبی به دور از استرس های کاری داشته باشید باید به سراغ یکی از این مشاغل بیشتر سنتی بروید. اگرچه اکثر این شغل ها چندان پیچیده نیستند و نیاز به سابقه کاری خاصی ندارند، ولی حقوق بالایی داشته و پتانسیل کسب درآمد بیشتر و امکان پیشرفت در طولانی مدت را دارا می باشند.

با بررسی سایت Indeed، مشاغلی که پتانسیل درآمدی بالا و کمترین نیاز به سابقه کار را داشته اند گردآوری کرده ایم. شما چه بخواهید در محیط بیرون کار کرده و با مردم در تعامل باشید و چه تمایل داشته باشید در محیط اداری مشغول به کار شوید مطمئنا می توانید شغلی مناسب با حداقل نیاز به تجربه کاری را از این لیست برای خود پیدا کنید.

 در این مقاله 13 شغل پردرآمدی که بدون داشتن سابقه کار در کانادا می توانید پیدا کنید معرفی شده اند.

میانگین درآمد: تا 120،000 دلار در سال

اگر از ملاقات افراد جدید لذت می‌برید شغل کارمند استخدام می‌ تواند برای شما بسیار مناسب باشد. این افراد با استفاده از سایت‌ هایی مانند LinkedIn بهترین کاندیداهای شغلی را پیدا کرده و به شرکت ها در انجام گزینش و مصاحبه کمک می ‌کنند. از آنجایی که بسیاری از این افراد کمیسیون یا بخشی از حقوق فرد استخدام شده را دریافت می کنند، بنابراین این کار پتانسیل کسب درآمد بسیار بالایی دارد.

بیش از 5،000 موقعیت شغلی مرتبط در سایت Indeed وجود دارد.

میانگین درآمد: تا 162،600 دلار در سال

اساسا هر شرکتی که محصولی را به فروش می‌رساند نیاز به فردی برای ارسال و دریافت محصولات دارد. آنها مسئول همه چیزهایی هستند که به شرکت وارد شده و یا از آن خارج می شود. چنین افرادی برای موفقیت هر شرکت و سازمانی بسیار پراهمیت می باشند و الزامات چندانی برای اشتغال در این کار وجود ندارد. اگر به دنبال کاری هستید تا بدون داشتن مدرک تحصیلی بتوانید پول در بیاورید، این شغل یکی از گزینه های پیشنهادی مناسب است.

بیش از 1،000 موقعیت شغلی مرتبط در سایت Indeed وجود دارد.

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.