01

جولای
2019

مشاغل بسیار پر تقاضا در استان بریتیش کلمبیا

Posted By : کاناداهوم/ 320

طبق آمار ارایه شده از سوی مقامات استان بریتیش کلمبیا، این استان در سال 2019 با تقاضای قابل توجهی برای مشاغل مدیریتی، تخصصی، مهارتی و نیمه مهارتی، و پزشکی مواجه است. همچنین انتظار می رود برخی مشاغل طی دهه آینده در این استان با تقاضایی بالاتر از حد متوسط مواجه باشند. چشم انداز بازار کار استان بریتیش کلمبیا در سال 2018 اطلاعاتی در خصوص انواع مشاغل و مهارت هایی که در 10 سال آینده -چه در این منطقه و چه در سطح ملی- بیشتر مورد تقاضا خواهند بود، ارایه کرده است. البته با توجه به نزدیک شدن عرضه و تقاضا، برخی از مشاغل این فهرست در حال رسیدن به تعادل است و در صورت ادامه یافتن این روند، این مشاغل در آینده از فهرست مشاغل پر تقاضا حذف خواهند شد.

بطور کلی در رده بندی های موجود، مشاغل مدیریتی نیاز به مدرک تحصیلی و سابقه کاری مرتبط دارند، مشاغل تخصصی حداقل نیاز به مدرک کارشناسی دارند، مشاغل نیمه تخصصی که نیاز به مدرک یا گواهی آموزشی یا کارآموزی دارند. پایان دوره متوسطه یا گذراندن دوره های آموزشی مربوط به شغل برای مشاغل غیر مهارتی کافیست. و در نهایت مشاغل پزشکی باید به تایید وزارت بهداشت بریتیش کلمبیا برسند.

متقاضیانی که در یکی از این رده های شغلی دارای تحصیلات تخصصی و سابقه کاری هستند، می توانند با استفاده از این فرصت برای اخذ ویزای کاری از طریق برنامه استانی بریتیش کلمبیا اقدام نمایند. همچنین همسران متقاضیان ویزای دانشجویی که در این لیست مشاغل قرار دارد، می توانند به آسانی از استان بریتیش کلمبیا ویزای کاری اخذ نموده و مشغول به کار شوند.

لیست مشاغل پر تقاضا علاوه بر تقسیم بندی مشاغل بر حسب میزان تخصص، کد NOC و حداقل دستمزد ساعتی هر شغل را ارایه داده است. همچنین تاریخ تقریبی باز بودن آن رده شغلی برای جذب نیروهای جدید را نیز در لیست زیر می توانید مشاهده کنید.

 

مدیران: حوزه های مالی، فروش، بانکداری و اعتبارات، ساخت و ساز و حمل و نقل، تبلیغات، بازاریابی و روابط عموی، بیمه، مستغلات، کارگزاران مالی، عمده فروشی، رستورانداری، منابع انسانی، ورزش، تناسب اندام و تفریحات، کشاورزی و علوم، تحلیلگر اقتصادی و…

متخصصین: روانشناسی، حسابداری و حسابرسی، معلم مدارس ابتدایی و پیش دبستانی، برنامه نویس کامپیوتر، وکلا، مهندس و طراح نرم افزار، مهندس عمران، مدرس دانشگاه، مشاور و محقق بازار، کارشناس توسعه کسب و کار، تهیه کننده، کارگردان و مشاغل مرتبط، نویسنده و مولف، معمار، تحلیلگر مالی و سرمایه گذاری و…

مشاغل مهارتی از جمله خلبان و مهماندار، آتش نشان، مکانیک هواپیما، عکاس، خدمات اجتماعی، تکنسین حسابداری، دستیاران امور اداری، دستیار آموزش کودکان، تکنسین خدمات خودرو، گرافیست و تصویرساز، آرایشگر، فروش دستیار املاک، افسر پلیس، کارگزار بیمه، تکنسین برق، دستیار وکالت، مامور گمرک و….

مشاغل غیر مهارتی از جمله منشی، خدمات غذا و نوشیدنی، خدمات منازل، مراقبت کودک و سالمند، راننده شخصی و تاکسی، پیک و نامه رسان و…

مشاغل پزشکی از جمله پزشک عمومی، پرستار، بهیار، فیزیوتراپ، روانپزشک، سونوگراف، متخصص پوست و پیراپزشک

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.