26

آوریل
2019

مسافران با استفاده از برنامه Google Hotels گزینه های بیشتری نسبت به گذشته در اختیار دارند

Posted By : کاناداهوم/ 391

گوگل در کانادا، اخیرا برنامه ای به نام Google Hotels توسعه داده است که هدف از ارائه آن انجام سریع تر و آسان تر فرآیند برنامه ریزی سفر و رزرو محل اقامت است.

املاک، هتل ها و اقامتگاه های اجاره ای زیادی در بخش جستجوی Google Hotels از شرکای مختلفی همچون Expedia ،HomeAway ،Hotels.com ،RedAwning ،TripAdvisor و VRBO در دسترس می باشد.

این خدمت، ارائه دهنده یک مجموعه وسیع تر از انتخاب ها جهت اجاره محل اقامت در سراسر جهان است که در حال حاضر امکان جستجو از طریق تلفن همراه را دارد و به زودی از طریق نسخه Desktop بر روی کامپیوتر هم در دسترس خواهد بود.

از طریق گزینه جستجوی جدید شما می توانید قیمت ها را ببینید، با فیلتر کردن امکانات جستجوی خود را محدودتر کنید، عکس ها و نظرات سایرین را در مورد هر یک از هتل ها و اقامتگاه ها مشاهده کنید و همچنین نرخ و ظرفیت هتل را برای تاریخ مورد نظرتان بررسی نمایید. هنگامی که انتخاب خود را انجام دادید و آماده رزرو بودید، می توانید روی گزینه “Book” کلیک کنید تا با انتقال به سایت پرداخت ارائه دهنده هتل، تراکنش های خود را تکمیل کنید.

خدمت جدید جستجوی هتل ها از طریق گوگل، به مسافران این امکان را می دهد تا بهترین هتل، با مناسب ترین قیمت و درجه بندی را در بهترین موقعیت جغرافیایی انتخاب کنند. در اوایل ماه گذشته، غول جستجوی جهان، امکان فیلتر جدیدی را به برنامه هایش اضافه کرد که هتل های برتر را بر اساس عکس ها و نظرات کاربران مشخص می کند.

در چنین شرایطی می توان گفت تعطیلات رویایی فقط به اندازه چند کلیک با شما فاصله دارند، بنابراین با استفاده از خدمات برنامه Google Hotels بهترین گزینه ها را انتخاب نمایید و سفر رویایی خود را بهتر از قبل برنامه ریزی کنید!

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.