23

آگوست
2020

مرز آمریکا-کانادا تا ۲۱ سپتامبر بسته می ماند

Posted By : کاناداهوم/ 123

مرز آمریکا-کانادا تا ۲۱ سپتامبر بسته می ماند

۱ شهریور ۱۳۹۹

اخبار, اخبار مهاجرت در

کانادا اعلام کرده است که مرز مشترک خود با ایالات متحده را برای یک ماه دیگر بسته نگه خواهد داشت. وزیر امنیت کانادا آقای بیل بلر هفته ی پیش اعلام کرد که این مرز به روی مسافرانی که سفر غیرضروری دارند بسته خواهد ماند. مرز مشترک کانادا و ایالات متحده آمریکا از 21 آگوست تا 21 سپتامبر بسته خواهد ماند. گفتنی است این پنجمین بار است که بسته ماندن مرز آمریکا-کانادا تمدید می شود. در ماه جولای کانادا مقررات سخت گیرانه تری را برای مسفران آمریکایی که بین آلاسکا و ایالات مجاور تردد می کردند وضع کرد.
مسافران آمریکایی تنها می توانند برای یک دلیل ضروری به کانادا سفر کنند. البته استثناهایی هم وجود دارند: کانادایی هایی که از آمریکا به کانادا باز می گردند؛ بستگان درجه یک کانادایی ها و در برخی موارد دانشجویان آمریکایی. کارگران موقت می توانند برای کار در زیرساخت های مهم و پشتیبانی از زنجیره تامین وارد کانادا شوند. همچنین امکان سفر به کانادا از آمریکا به خاطر مهاجرت نیز وجود دارد. اما سفر به کانادا از آمریکا برای گردشگری و تفریح همچنان ممنوع است. آقای بلر در 14 آگوست توییتی زده و نوشته است “ما همچنان آنچه را که برای ایمن نگه داشتن جوامعمان ضروری است انجام خواهیم داد.”
آقای جاستین ترودو نخست وزیر کانادا نیز با تایید این مطلب گفته است که “بسته نگه داشتن مرز برای ایمن نگه داشتن مردمان هر دو کشور است.” یک نظرسنجی که در ماه جولای انجام شده مشخص کرده است که اکثر کانادایی ها از بسته ماندن مرز آمریکا-کانادا حمایت می کنند. حدود 81 درصد گفته اند که این مرز بهتر است بسته بماند در حالی که تنها 14 درصد گفته اند که بهتر است مرز به روی مناطقی که عفونت کمتری دارند باز باشد. سه درصد هم گفته اند که مرز بهتر است سریعا باز شود و دو درصدد هم نظری نداشته اند. در 17 آگوست مجموعا  5,258,565 مورد ابتلا به کرونا در ایالات متحده ثبت شده است که طبق گزارس سازمان بهداشت جهانی بیشترین تعداد در کل جهان است. از سوی دیگر در کانادا مجموعا 121,652 مورد کرونا گزارش شده است.
وزیر سلامت عمومی کانادا دکتر ترسا تام به خبرنگاران گفته است که کانادا “اکنون در وضعیت خوبی به سر می برد.” گفتنی است محدودیت های سفر به کانادا هر 30 روز یک بار بازبینی می شود. ماه بعد خبرهای جدید در مورد محدودیت های سفر بین کانادا و ایالات متحده اعلام خواهد شد و تا قبل از به پایان رسیدن ماه آگوست تکلیف مسافران خارجی خارج از ایالات متحده مشخص خواهد شد.     

5
/
5
(
1

vote
)

به خدمات اخذ ویزای تحصیلیبورسیهاخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

مطالب مرتبط:
مرز آمریکا-کانادا برای یک ماه دیگر بسته می ماند
تمدید یک توافق؛ مرز آمریکا-کانادا همچنان بسته می ماند
سیستم جدید مهاجرت اقتصادی کبک
افزایش مهاجرت بین المللی در کانادا
افزایش مهاجرت به شمال انتاریو از طریق برنامه ی Pilot
بریتیش کلمبیا، تک پایلت را به ژوئن 2019 موکول کرد
رشد بازار کار فناوری در تورنتو
آغاز به کار برنامه سرمایه گذار مهاجر کبک
افزایش شهروندان کانادا با اصلاح قوانین اعطای شهروندی
کانادا بر اثر سیاست های مهاجرتی سردمدار هوش مصنوعی شده است

۱ شهریور ۱۳۹۹


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.