20

ژوئن
2019

فعالیت های هیجان انگیز در فضای باز که تابستان امسال می توانید در کلگری تجربه کنید

Posted By : کاناداهوم/ 315

بهترین فصل سال پیش روی ما قرار دارد. تابستان زمانی برای استراحت، آرامش و تجدید قواست بنابراین می توانید به انجام بهترین فعالیت های سرگرم کننده بپردازید.

اگر در شهر کلگری هستید و یا قصد سفر به آنجا را دارید حتما برنامه ای برای تفریح در فضای باز ترتیب دهید و در عین حال این تابستان را به خاطره ای به یاد ماندنی تبدیل کنید. در این مطلب چند ایده بسیار خوب به شما معرفی می شود.

بازدید از باغ وحش کلگری با ارائه مجموعه ‌ای از دیدنی ها و فعالیت های سرگرم کننده و البته حیوانات متنوع، یکی از بهترین روش ها برای سپری کردن یک روز تابستانی است. در آنجا می توانید در کنار پنگوئن‌ ها ژست گرفته و عکس بیندازید، حیوانات آفریقایی را از نزدیک مشاهده و بررسی نمایید و یا با حضور در پارک ما قبل تاریخ آن، سفری به میلیون‌ها سال قبل داشته باشید تا در مورد این که چگونه حیوانات و انسان‌ها در طول زمان تکامل یافته ‌اند، آشنا شوید.

با فراغ بال بر روی رودخانه Elbow‌ کایاک سواری نموده و از مناظر زیبای درختان بلند و همچنین چشم انداز شهر لذت ببرید. فقط کمی احتیاط کنید چرا که انتهای رودخانه Elbow به کوه های راکی کانادا می رسد، پس حتما قبل از رسیدن به آن منطقه زودتر از قایق پیاده شوید.

در مجموعه تفریحی ورزشی WinSport‌ خودتان را برای انواع فعالیت های هیجان انگیز که آدرنالین خون را بالا می برد آماده کنید.

از سقوط آزاد و سورتمه سواری گرفته تا مینی گلف و تله کابین خوش منظره، WinSport برای هر یک از اعضای خانواده فعالیت سرگرم کننده ای را در نظر گرفته است. با توجه به این که این مجموعه در فصل تابستان بسیار مورد توجه و علاقه اهالی کلگری قرار دارد و استقبال خوبی از آن صورت می گیرد، بهتر است از قبل بلیط های خود را رزرو کنید.

اگر به دنبال کمی آرامش در یک بعد از ظهر تابستانی هستید، می توانید در بازار کشاورزی کلگری به گشت و گذار بپردازید. بیش از 75 فروشنده محلی مختلف در این بازار مشغول فعالیت هستند و در آنجا انواع مختلف مناظر، صداها و طعم ها را تجربه خواهید کرد.

اگر تا به حال به این فکر کرده اید که زندگی اجداد شما به چه صورتی بوده است، سری به Heritage Park بزنید چرا که می‌تواند شما را به سفری در گذشته های دور ببرد. در آنجا می توانید قطار بخار سوار شده، درشکه و اسب سواری کنید و طعم نان‌های پخته شده محلی را بچشید؛ خلاصه هر آنچه که شما را به زمان های گذشته متصل می کند، در انتظار شماست.

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.