18

مه
2019

فروشگاه Staples‌ کانادا ماه آینده بیش از هزار نفر نیرو استخدام می کند

Posted By : کاناداهوم/ 320

چنانچه قصد دارید شما هم یکی از هزار نفری باشید که به استخدام فروشگاه Staples Canada درمی آیند، از اکنون زمان خود را برای روز اول ماه ژوئن آزاد کنید.

این شرکت میزبان “روز ملی استخدام” است و کانادایی ها را تشویق می کند تا در این روز همراه با رزومه خود به یکی از 305 شعبه آن در کانادا مراجعه کرده و این شانس را داشته باشند که با مدیریت مجموعه مصاحبه داشته باشند. اگر سابقه خوب و درخشانی داشته باشید ممکن است این فرصت به شما داده شود تا در این فروشگاه استخدام شوید.

Wanda Walkden، مدیر ارشد منابع انسانی شرکت Staples در کانادا، در خبری اعلام کرد:”ما بسیار هیجان زده هستیم تا در روز 1 ژوئن کانادایی ها را به فروشگاه های محلی Staples دعوت کنیم تا در مورد فرصت های شغلی بحث و تبادل نظر نماییم و مزایای شگفت انگیز استخدام در Staples را با آنها به اشتراک بگذاریم.”

Walkden افزود یکی از انگیزه‌های این رویداد شغلی و جذب نیرو، کسب آمادگی برای مواجه شدن با شلوغی فصل مدارس است.

در حال حاضر شرکت Staples Canada بیش از 1،000 موقعیت شغلی خالی دارد که باید تکمیل شوند. این موارد شامل مشاغل تمام وقت و پاره وقت در فروشگاه های خرده فروشی، مراکز اجرایی و مراکز فنی و کپی این شرکت می باشد.

همانطور که گفته شد ثبت نام جهت استخدام در روز شنبه اول ژوئن 2019 و از ساعت 10 صبح تا 4 بعدازظهر انجام می پذیرد و داوطلبان می توانند به تمام شعبه های فروشگاه‌ Staples در سراسر کانادا مراجعه نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحه استخدام در وب سایت فروشگاه بازدید کنید.

 

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.