05

آوریل
2019

فرودگاه بین المللی ونکوور بار دیگر به عنوان بهترین فرودگاه آمریکای شمالی انتخاب شد

Posted By : کاناداهوم/ 438

یک سال دیگر و یک افتخار دیگر برای فرودگاه بین المللی ونکوور.

فرودگاه ونکوور (YVR) از میان 100 فرودگاه برتر جهان در فهرست SkyTrax در رتبه هفدهم قرار گرفت. این تنها فرودگاه قاره آمریکای شمالی بود که در میان 20 فرودگاه برتر دنیا قرار گرفت.

برای دهمین سال متوالی، YVR به عنوان بهترین فرودگاه آمریکای شمالی توسط طبقه بندی جهانی Skytrax انتخاب شده است.

Craig Richmond، مدیر عامل شرکت فرودگاهی ونکوور گفت:”انتخاب شدن به عنوان بهترین فرودگاه در آمریکای شمالی به مدت یک دهه برای ما افتخاری است که ما با شرکایمان و افرادی که در این جزیره کار می کنند به اشتراک می گذاریم. YVR بیش از 24 هزار نفر کارمند در بخش های مختلف از جمله جابجاکنندگان بار، ماموران کنترل، نگهبانان و ماموران پذیرش دارد که هر روز سر کار حاضر می شوند و با فعالیت های آنها فرودگاه ونکوور به عنوان بهترین فرودگاه آمریکای شمالی شناخته شده است. به خاطر سختکوشی و شور و اشتیاق این افراد است که بریتیش کلمبیا همچنان با افتخار با دیگر بخش های دنیا در اتصال است و این ارتباطات به موفقیت این شهر، استان و کل کشور کمک می کند.”

طبقه بندی Skytrax که بر اساس رای مسافران هواپیما انجام می شود، به عنوان معیار جهانی برتری فرودگاه ها در نظر گرفته شده و طبق اطلاعات بیش از 13.5 میلیون پرسشنامه به دست آمده است.

فرودگاه بین المللی Pearson در تورنتو (با رتبه 50)، فرودگاه بین المللی Pierre Elliott Trudeau در مونترال (با رتبه 62) و فرودگاه بین المللی Stanfield در هالیفاکس (با رتبه 90) دیگر فرودگاه های کانادایی بودند که در لیست 100 فرودگاه برتر قرار داشتند.

فرودگاه YVR در سال 2018 با جابجایی 25.9 میلیون مسافر و انتقال 338 هزار تن کالا، یک سال پر رکورد را به ثبت رساند.

20 فرودگاه برتر جهان در سال 2019 طبق رتبه بندی Skytrax عبارتند از:

1. فرودگاه Changi در سنگاپور

2. فرودگاه بین المللی Haneda در توکیو

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.