11

مه
2020

صنایع پر طرفدار در انتاریو

Posted By : کاناداهوم/ 159

صنایع پر طرفدار در انتاریو

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹

مقالات در

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری یکی از راه های موجود و البته همراه با ریسک و پرهزینه است؛ برای سرمایه گذاری در کانادا شما باید سرمایه هنگفت همراه با تجربه مدیریت داشته باشید. بهترین مکان ها برای سرمایه گذاری نقاطی است که تفکر رو به جلو دارند و طبیعتا کانادا یکی از آن نقاط روی کره زمین است. کانادا به نیروی کار تحصیل کرده بهاء می دهد و روی انها سرمایه گذاری می کند و خروجی این سرمایه گذاری کیفیت بالای زندگی در کاناداست. استعدادهای جهانی از نقاط دورادور جهان کانادا را برای مهاجرت، تحصیل و سرمایه گذاری انتخاب می کنند.
استان انتاریوی کانادا در این میان از جایگاه ویژه ای برخوردار است. همانطور که می دانید زندگی در شهرهای بزرگ کانادا نظیر تورنتو، ونکوور و بریتیش کلمبیا هزینه بالایی دارد و اغلب مهاجران این شهرهای محبوب را بر می گزینند حال آنکه شهرهایی نظیر انتاریو نیز گزینه های بسیار مناسبی برای مهاجرت به کانادا هستند. صنایع مختلفی در انتاریو وجود دارد. اقتصاد انتاریو گرچه دارای بخش تولیدی مهمی است اما عمدتا مبتنی بر صنایع سنتی نظیر معدن، کشاورزی و دامداری است. این صنایع در کانادا که محیطی سرشار از نوآوری است از شکوفایی برخوردار است.
اقتصاد انتاریو
در بین استان ها و مناطق کانادا انتاریو بزرگترین اقتصاد را دارد؛ اگر در نظر داشته باشیم که انتاریو با حدود 14.19 میلیون سکنه پرجمعیت ترین استان در کل کاناداست این ما را به شگفتی وا نمی دارد. سهم بخش تولید در تولید ناخالص داخلی انتاریو حدود 12.6 درصد است؛ بخش خدمات اقتصاد انتاریو را با 77.9 در قبضه دارد. در سال 2017 خودرو و قطعات متعلقه بیشترین صادرات استان انتاریو را تشکیل می داد؛ انتاریو فلزات و سنگ های گرانبها، تجهیزات ماشینی، ماشین آلات برقی و محصولات پلاستیکی نیز به سایر نقاط جهان صادر می کند. اقتصاد انتاریو بعد از اقتصاد آلبرتا سریع ترین رشد را در کل کانادا دارد. با این اوصاف انتاریو قطب اقتصادی کانادا در نظر گرفته می شود؛ تنوع طبیعت در انتاریو بالاست؛ خاک انتاریو پوشیده از جنگل های انبوه و پارک های زیباست. از پنج دریاچه بزرگ کانادا چهار دریاجه در انتاریو واقع شده است. آبشارهای نیاگارا هم که شهره عام و خاص است در این استان زیبای کانادا قرار دارند.
صنایع اصلی و پرطرفدار در انتاریو
تقریبا چهار پنجم اقتصاد انتاریو در اختیار بخش خدمات است؛ یک پنجم دیگر را نیز بخش کالا و تولید تشکیل می دهد. یک سوم اقتصاد کانادا در اختیار بخش ساختمان سازی و یک دهم نیز در اختیار بخش تامین آب و برق و گاز قرار دارد. قسمتی از Highway 401 که بین تورنتو و واترلو قرار دارد به یکی از قطب های فناوری و تکنولوژی در آمریکای شمالی تبدیل شده است و شرکت های بسیاری در بخش فناوری/تکنولوژی در تورنتو، مارکام و واترلو واقع شده اند.  
کشاورزی در انتاریو
طی دهه های اخیر تعداد سکنه انتاریو که از طریق کشاورزی و کار بر روی مزارع امرار معاش می کنند پیوسته کاهش داشته است. در سال 2016 جمعیت کشاورزان انتاریو 160,415 نفر یا به عبارتی 1.2 درصد کل جمعیت انتاریو را تشکیل می داده است. این در حالی است که در سال 1931 حدود 900 هزار نفر انتاریویی در مزارع خود زندگی می کرده اند. کاهش جمعیت کشاورزان انتاریو بیشتر ناشی از قوی تر شدن بخش کشاورزی صنعتی است. امروزه مزارع کمتری نسبت به گذشته در انتاریو وجود دارند. طبق آمار بین سال های 2011 تا 2016 تعداد مزارع انتاریو 4.5 درصد کاهش یافته است.
بخش تولید در انتاریو
در آگوست سال 2019 در بخش تولید انتاریو 746000 مشغول به کار بوده اند. همچنین گفتنی است در استان انتاریو طی سال های 2003 تا 2013 یعنی یک دهه، 300 هزار شغل تولیدی از دست رفته است.
بخش انرژی در انتاریو
قانون اقتصاد و انرژی سبز مصوب 2009 رویکرد انتاریو به داشتن اقتصاد مبتنی بر منابع تجدیدپذیر را نشان می دهد. در گام اول، منابع انرژی تجدیدپذیر بیشتری وارد استان می شود و در مرحله دوم اقدامات بیشتری در راستای کاهش مصرف انرژی به منظور حفظ آن اتخاذ می شود.
صنعت معدن در انتاریو
بیش از 130 سال است که معدن کاوی در استان انتاریو سابقه دارد. خروجی صنعت معدن در انتاریو بیش از 30 فراورده ی فلزی و غیرفلزی است. از طرف دیگر، صنعت معدن انتاریو بخش عظیمی از فلزات گرانبها نظیر طلا، مس و پلانیتیوم را تولید می کند. استخراج فلزات معدنی بیشتر در شمال انتاریو انجام می شود در حالی که جنوب انتاریو نمک، سنگ آهک و مواد معدنی سازه ای (شن، ماسه و سنگ) و مقداری پترولیوم را تولید می کند. تنها در سال 2014، ارزش فراورده های تولیدی صنعت معدن انتاریو 11 میلیارد دلار برآورد شده است.      

5
/
5
(
1

vote
)

به خدمات اخذ ویزای تحصیلیبورسیهاخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

مطالب مرتبط:
10 واقعیت جالب درباره تورنتو که نمی دانستید

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.