04

آوریل
2020

شکست کرونا در برابر اکسپرس انتری!

Posted By : کاناداهوم/ 140

شکست کرونا در برابر اکسپرس انتری!

۱۵ فروردین ۱۳۹۹

اخبار, اخبار مهاجرت در

همانطور که در خبرهای قبلی در وبسایت و شبکه های اجتماعی کاناداهوم به اطلاع رسید، مجموع متقاضیان دعوت شده از طریق اکسپرس انتری در فصل نخست سال 2020 بیشتر از مجموع متقاضیان دعوت شده در دو سال اخیر بوده است! با اینکه کروناویروس در حال تغییر حال و هوای مهاجرت به کاناداست اما سال جاری میلادی طوری آغاز شد که گویی تا آخر سال خبرهای بسیار بهتری از اکسپرس انتری به دست خواهد آمد.
برنامه کانادا برای سال های 2020-2022 یک هفته قبل از اعلام تدابیر امنیتی کانادا در مقابله با کرونا اعلام شد. به عبارت بهتر، کانادا قصد دارد برای سال جاری از 341000 مهاجر جدید استقبال کند؛ از این تعداد، 91800 نفر را نیروی کار ماهر تشکیل خواهد داد که از طریق دسته مهاجرتی اسکید ورکر فدرال به کانادا خواهند رفت و 67800 نفر دیگر از طریق برنامه های مهاجرت استانی به جمع مهاجران جدید الورود کانادا خواهند پیوست.   
از 8 ژانویه امسال که اولین پذیرش اکسپرس انتری برگزار شد تا کنون، هر دو هفته یک بار به طور مرتب پذیرش های اکسپرس انتری برگزار شده اند. پس از آنکه کانادا عزم خود را برای مبارزه با گسترش کرونا جزم کرد نیز در 18 مارس پذیرش دیگری برگزار شد که طی آن تنها منتخبان استانی دعوت شدند. سپس تنها پنج روز بعد در 23 مارس پذیرش استثنایی دیگری برگزار شد و طی آن متقاضیان تنها از طریق دسته تجربه کانادایی دعوت شدند.
اداره مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا در توییتی اعلام نموده که همچنان درخواست های مهاجرت را خواهد پذیرفت و به آنها رسیدگی خواهد کرد. همچنین اعلام کرده که رسیدگی به درخواست متقاضیانی که از آنها برای تقاضا جهت اقامت دائم دعوت شده ممکن است تا شش ماه به تعویق بیفتد. گفتنی است تا اینجای سال جاری میلادی مجموعا 22600 متقاضی از صف انتظار اکسپرس انتری بیرون کشیده شده و دعوتنامه دریافت کردند.
تعداد دعوتنامه های یا ITA هایی که طی فصل نخست سال 2020 صادر شده اند نسبت به فصل قبلی حکایت از رشد 25 درصدی داشتند. کانادا در فصل چهارم سال 2019 مجموعا 18000 دعوتنامه صادر کرد. بزرگترین پذیرش اکسپرس انتری طی سال جاری میلادی با دعوت از 4500 متقاضی برگزار شد.  گفتنی است اکسپرس انتری که در سال 2015 از آن رونمایی شده سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته ی کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه ی کانادایی از سراسر جهان بر پایه ی امتیازات و معیارها مهاجر جذب می کند. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می کند. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها ITA (دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می شود. برای ورود در صف انتظار اکسپرس انتری داشتن پیشنهاد کار الزامی نیست.

5
/
5
(
1

vote
)

به خدمات اخذ ویزای تحصیلیبورسیهاخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

مطالب مرتبط:
جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری و صدور 3900 دعوتنامه
دعوت آلبرتا از متقاضیان اکسپرس انتری با امتیاز حد اقل ۳۰۲ طی ماه جاری
دعوت از ۷۶۹ متقاضی در جدیدترین پذیرش ساسکاچوان
رویدادی کم سابقه در اکسپرس انتری؛ سه شنبه و وقفه ای هشت روزه!
صدور ۴۷۱ دعوتنامه در جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری آلبرتا
جدیدترین پذیرش ساسکاچوان با صدور ۳۸۱ دعوتنامه برگزار شد
کاهش مجدد حداقل امتیاز در جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری
آلبرتا برای ۳۳۵۷ متقاضی اکسپرس انتری دعوتنامه صادر کرده است
ساسکاچوان جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری را برای متقاضیان مشاغل مورد نیاز برگزار کرد
انتاریو برای کاندیدهای اکسپرس انتری دعوتنامه های جدید صادر کرد

۱۵ فروردین ۱۳۹۹


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.