04

مه
2019

شما می توانید از قلعه سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) در ایرلند شمالی بازدید کنید

Posted By : کاناداهوم/ 406

تنها به این دلیل که این سریال به بخش های پایانی خود نزدیک می شود به این معنی نیست که باید به رویاهای خود درباره سریال “بازی تاج و تخت” پایان دهید بلکه می توانید به بازدید از قلعه ای در ایرلند شمالی بروید که بخشی از مقر سلسله هفت پادشاهی در این داستان بوده است و حتی می توانید مالک بخشی از آن شوید.

طبق لیست اعلامی املاک Maison Real Estate، بخشی از Gosford Castle در ایرلند شمالی که توسط طرفدارن سریال به نام Riverrun  شناخته شده و بخشی از خانه دوران کودکی Catelyn Stark بوده است، با قیمت 656،452 دلار در ایرلند برای فروش گذاشته شده است.

این قلعه دارای 15 اتاق خواب است که اسامی آنها برای طرفداران Westeros شناخته شده است، از جمله این اتاق ها عبارتند از: the Inner Bailey, the Great Hall, the Old Keep, the Dining Room House, the Library Wing, and the Round Tower.

این قلعه در اواسط قرن هجدهم میلادی و توسط دومین کنت Gasford یعنی Archibald Acheson ساخته شد و در سال 1921 به فروش رسید.

در طول جنگ جهانی دوم از این قلعه برای جابجایی سربازها و همچنین به عنوان اردوگاه اسیران جنگی در منطقه استفاده می ‌شد.

در سال 2006 قلعه توسط شرکت توسعه Gosford Castle خریداری شد که پیشنهاد 4 میلیون پوندی (6.9 میلیون دلار کانادا) برای بازسازی این قلعه ارائه داده بود که در آن زمان به 23 اقامتگاه لوکس تقسیم گردید که شش مورد از آنها با فضای میانگین 3،500 فوت مربع در لیست فروش قرار گرفته اند.

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.