20

مه
2019

شرکت STM بلیط رایگان اتوبوس و مترو میان کودکان و نوجوانان مونترالی توزیع می کند

Posted By : کاناداهوم/ 328

به گزارش La Presse، سیستم حمل و نقل عمومی STM و شورای شهر مونترال به تازگی پروژه ای را اجرایی کرده اند که در آن بلیط رایگان مترو و اتوبوس در اختیار کودکان و نوجوانانی از خانواده های کم درآمد قرار داده می شود. این گزارش ادامه می دهد حدود 160 هزار بلیط به ارزش کلی 6.3 میلیون دلار در این طرح توزیع خواهد شد. 

به گفته Montreal Gazette، این بلیط های رایگان به مدارس و برخی سازمان ها داده خواهد شد و سپس آنها بلیط ها را بین نوجوانانی که در تامین هزینه های حمل و نقل عمومی دچار مشکل می باشند، توزیع خواهند کرد.

دسترسی به حمل و نقل عمومی اغلب به عنوان مهم ترین عامل تعیین کننده در پویایی اقتصادی مطرح می شود.

شهروندانی که بتوانند از حمل و نقل عمومی برای رفتن به مدرسه، انجام فعالیت های پس از مدرسه و تعطیلات آخر هفته و یا رفتن به مراکز شغلی استفاده کنند شانس بهتری برای دستیابی به ثبات اقتصادی و کامیابی دارند.

این ابتکار عمل به کودکان و نوجوانان در رده سنی بین 6 تا 18 سال اجازه می دهد به فرصت های تحصیلی دست یابند که در غیر این صورت، شاید از دستیابی به آنها باز مانند.

Project Montréal، حزب اکثریت در شورای شهر مونترال، خبرهایی را در مورد این پروژه در توییتر منتشر نمود.

با این حال، علیرغم اجرای این طرح، هزینه های حمل و نقل همچنان در مونترال در حال افزایش است.

هفته گذشته، ARTM اداره حمل و نقل شهری منطقه ای، اعلام کرد که کرایه بیشتر بلیط های اتوبوس و متروی متعلق به STM افزایش پیدا کرده است.

از ابتدای ماه جولای، قیمت بلیط یک طرفه 25 سنت افزایش خواهد یافت؛ در همین حال اعتبار ماهانه کارتهای OPUS از 85 دلار به 86.50 دلار خواهد رسید که اگرچه تغییر زیادی نیست، اما برای کاهش فشار بر روی خانواده های دارای بودجه محدود کافی است.

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.