24

مه
2019

شرکت Air Canada تابستان امسال نیرو استخدام می کند

Posted By : کاناداهوم/ 328

شرکت هواپیمایی Air Canada در حال بسط و گسترش خدماتش می باشد. بیانیه منتشر شده در هفته گذشته مبنی بر مذاکره این شرکت جهت ادغام با شرکت Air Transat که یکی دیگر از شرکت های هواپیمایی مستقر در کبک می باشد، نشان می دهد که Air Canada یکی از برترین شرکت های هواپیمایی آمریکای شمالی به شمار می رود.

این شرکت که سابقا دولتی بوده، همچنین یکی از کارفرمایان پیشرو در کانادا می باشد. علاوه بر اینکه به گفته The Globe and Mail، شرکت ایرکانادا مدعی عنوان “ابرستاره” (Megastar) می باشد، همچنین به عنوان یکی از بهترین محیط های کاری مونترال در ماه ژانویه معرفی گردید.

همزمان با رشد و توسعه شرکت، برخی فرصت های شغلی نیز برای کارجویان فراهم شده است. در حال حاضر بیش از 70 موقعیت شغلی در 19 بخش مختلف در وب سایت Air Canada وجود دارد. اگر به صنعت هواپیمایی علاقمند هستید اکنون زمان آن رسیده تا آن را دنبال کنید.

آژانس های خدمات مشتریان فرودگاهی بیشترین آمار تقاضا را دارند. در این زمینه مشاغل دائمی و پاره وقت فراوانی در سراسر آمریکای شمالی وجود دارند که معروف ترین آنها مربوط به شهرهای Fort Lauderdale در فلوریدا و لس آنجلس در کالیفرنیا می باشد.

تعداد انگشت شماری از مشاغل در بخش فناوری اطلاعات و خدمات پروازی وجود دارد. در همین حال، برای بخش تاسیسات و تعمیر و نگهداری نیز 17 نیروی کاری مورد نیاز می باشد.

براساس اطلاعات وب سایت Air Canada، این شرکت طیف گسترده ای از مزایا از جمله خدمات بهداشتی، طرح های بیمه ای، مزایای سفر، طرح های بازنشستگی و خدمات ایام تعطیلات را به کارکنانش ارائه می دهد. همچنین عنوان شده کارکنان Air Canada عاشق سفر هستند چرا که این شرکت یکی از سخاوتمندانه ترین طرح ها را در میان خطوط هواپیمایی برای سفر کارمندانش در نظر گرفته است، به این صورت که به پرسنل و اعضای خانواده درجه یک آنها نرخ های ویژه بلیط هواپیما ارائه می دهد.

علاوه بر این، آنها می توانند از طریق شرکای Air Canada از تخفیف در اجاره اتومبیل، اقامت در هتل، بسته های ویژه تعطیلات و اپراتورهای تور بهره مند شوند. این موقعیت می تواند فرصت خوبی برای جهانگردی در حین کار کردن در یکی از شرکت های معتبر هواپیمایی کانادا باشد.

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.