06

جولای
2020

شرط جدید اداره مهاجرت کانادا برای ویزای اقامت موقت

Posted By : کاناداهوم/ 124

شرط جدید اداره مهاجرت کانادا برای ویزای اقامت موقت

۱۵ تیر ۱۳۹۹

اخبار, اخبار مهاجرت در

به خاطر شیوع و همه گیری کرونا، اداره مهاجرت از متقاضیان ویزای اقامت موقت کانادا خواسته که درخواست های خود را فقط آنلاین ارائه نمایند. این سیاست از اول جولای تا 30 سپتامبر در مورد افرادی که درخواست ویزای کاری کانادا، ویزای تحصیلی کانادا و ویزای اقامت موقت کانادا را دارند قابل اجرا خواهد بود.
گفتنی است اداره مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا از متقاضیانی که به خاطر معلولیت امکان تکمیل فرم آنلاین خود را ندارند و تنها می توانند به صورت کاغذی فرم درخواست را ارائه کنند حمایت های خاص انجام می دهد. اگر متقاضی دچار معلولیت نباشد، اداره مهاجرت درخواست های کاغذی را نخواهد پذیرفت و فرم درخواست را همراه با هزینه واریزی آنها مسترد خواهد نمود.
این سیاست بخشی از اقدامات ویژه اداره مهاجرت برای مدیریت درخواست های مهاجرت هنگام اجرای عملیات با ظرفیت محدود است.در حال حاضر دارندگان ویزای کاری مادامی که سفرشان غیراختیاری باشد می توانند وارد کانادا شوند. البته در رابطه با محدودیت های سفر استثناهای دیگری هم وجود دارد نظیر اینکه فردی برای پیوستن به اعضای خانواده نزدیک و درجه یک خود قصد سفر و ورود به کانادا را داشته باشد.
دارندگان ویزای تحصیلی چنانچه ویزای خود را قبل از 18 مارس نگرفته باشند امکان ورود به کانادا را ندارند. در عین حال اخیرا اداره مهاجرت کانادا اعلام کرده است که کانادا قصد دارد در مورد دارندگان ویزای تحصیلی که مایل به شروع تحصیلات خود در پاییز سال جاری را دارند معافیت هایی را قائل شود.

3.3
/
5
(
6

votes
)

به خدمات اخذ ویزای تحصیلیبورسیهاخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

مطالب مرتبط:
کاهش مهلت تقاضای اقامت دائم اکسپرس انتری
کاهش حد نصاب امتیاز دراو 25 جولای
دراو 8 آگوست نوا اسکوشیا
فهرست کارفرمایان منصوب شده برنامه مهاجرتی AIPP منتشر شد
افزایش 25 درصدی مهاجرت به نیوفانلند و لابرادور نسبت به سال 2017
منیتوبا دو مسیر مهاجرتی جدید برای فارغ التحصیلان معرفی کرد
بازگشایی دسته ی اکسپرس انتری نوا اسکوشیا برای متقاضیان
پرینس ادوارد آیلند دعوتنامه های جدید صادر کرد
افزایش مبلغ ثابت کننده تمکن مالی برای کاندیدهای اکسپرس انتری
ساسکاچوان دعوتنامه های جدید صادر کرد

۱۵ تیر ۱۳۹۹


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.