17

مارس
2019

سرمایه گذاری 101 میلیون دلاری در بخش حمل ‌و نقل کلگری

Posted By : کاناداهوم/ 386

سیستم حمل‌ و نقل کلگری با تخصیص بودجه از سوی استان آلبرتا تقویت خواهد شد.

دولت استانی آلبرتا اخیرا در اعلامیه ای عنوان کرد که قرار است 215 میلیون دلار در پروژه‌های مختلف حمل ‌و نقل در سراسر 17 منطقه شهرداری این استان سرمایه‌ گذاری کند، البته بخش عمده این بودجه برای تهیه وسایل نقلیه جدید در سیستم حمل ‌و نقل شهر کلگری هزینه خواهد شد.

این خبر توسط Brian Mason، وزیر حمل‌ و نقل آلبرتا نقل شده است که می گوید این سرمایه‌ گذاری با این هدف انجام خواهد شد که اهالی آلبرتا برای رسیدن به خانه سفرهای سریع ‌تر و پاک ‌تری را تجربه کنند.

او در یک خبر رسمی افزود:”این پروژه‌های حمل‌ و نقلی به اهالی آلبرتا کمک خواهند کرد تا به روشی کم هزینه تر و سریع تر خود را به جایی که لازم است، برسانند؛ همچنین به کاهش آلودگی هوا و کاهش بار ترافیکی در شهر کمک خواهند کرد. ما می دانیم که مردم ترجیح می دهند به جای تلف کردن وقتشان در ترافیک، زمان بیشتری را با خانواده خود سپری کنند. به همین دلیل است که ما در حال سرمایه گذاری بر روی روش های حمل و نقل جدیدی هستیم که شهروندان آلبرتایی را به هر کجا که می خواهند برسانند.”

مبلغ 101.8 میلیون دلار از این بودجه 215 میلیون دلاری برای خرید 15 ترن قطار سبک و 52 دستگاه اتوبوس درون شهری گازسوز در شهر کلگری صرف خواهد شد.

Naheed Nenshi، شهردار شهر کلگری، در این خبر گفت:”این بودجه برای اجرای برنامه های بلند مدت سیستم حمل و نقل کلگری حیاتی است.”

وی افزود:”اضافه کردن وسایل ریلی سبک و اتوبوس های گازسوز به ناوگان شهری ما کمک خواهد کرد تا اطمینان حاصل شود که سیستم حمل و نقل کلگری برای استفاده در آینده کارایی لازم را دارد که این خبر خوبی برای ساکنان کلگری است.”

مبلغ 95.4 میلیون دلار نیز جهت تامین بودجه برای پروژه های حمل ‌و نقل شهر ادمونتون هزینه خواهد شد، در حالی که 17.8 میلیون دلار باقیمانده در 15 جامعه گوناگون آلبرتا صرف خواهد شد.

در سه سال اول، مبلغ 141.4 میلیون دلار کمک مالی از طریق برنامه راهبردی آب و هوایی تامین خواهد شد.

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.