06

آوریل
2019

ساسکاچوان فهرست مشاغل مورد نیاز خود را به روز رسانی کرد

Posted By : کاناداهوم/ 426

برنامه نویسان کامپیوتر و توسعه دهندگان رسانه های انترکتیو در بین ۱۳ شغل افزوده شده به فهرست مشاغل مورد نیاز ساسکاچوان قرار دارند. داشتن سابقه کار در یکی از مشاغل مندرج در فهرست مشاغل مورد نیاز یکی از شرایط اکسپرس انتری و برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان است. اما داشتن پیشنهاد شغل جزو شرایط نیست. متقاضیانی که در صف انتظار اکسپرس انتری نیستند نیز می توانند از طریق زیرمجموعه مشاغل مورد نیاز توسط برنامه مهاجرت استانی انتخاب شوند.

 

۲۴ شغل در فهرست بازبینی شدند

اکسپرس انتری و زیرمجموعه های مشاغل مورد نیاز (Occupation In-Demand) فهرست مشاغل مورد نیاز را جزو معیارهای خود اعلام کرده اند. در این به روزرسانی ۹ شغل از فهرست حذف شده اند. در بین این ۲۴ شغل مشاغل جدیدی قرار دارند که برنامه مهاجرت استانی روز پنجشنبه ۴ آوریل به روزرسانی کرد.

مشاغل جدید

از بین این مشاغل ۹ شغل نیازی به مدرک حرفه ای و پروانه کار ندارند. گفتنی است برنامه مهاجرت استانی این فهرست را به طور مرتب به روزرسانی می کند تا از وجود چشم انداز خوب برای بازار کار ساسکاچوان اطمینان حاصل کند. با توجه به اینکه تغییراتی که روز پنجشنبه ۴ آوریل در فهرست انجام شده ممکن است در آینده مجددا مورد بازنگری قرار بگیرند، کاناداهوم به متقاضیانی که شغلشان در این فهرست به روزرسانی شده قرار دارد و هنوز تمایل خود را به برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان اعلام نکرده اند توصیه می کند این کار را انجام دهند.

در زیر مشاغل جدیدی که برنامه مهاجرت استانی به این فهرست افزوده را اعلام می کنیم. مشاغلی که کنارشان ستاره دارند نیازی به داشتن گواهی کار و مدرک حرفه ای ندارند.

مشاغل حذف شده

 

فهرست کنونی مشاغل مورد نیاز

 

در جدول زیر نسخه به روزرسانی شده از ۲۴ شغلی که اکنون برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان ارائه داده مشخص شده است.

 

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.