22

ژوئن
2019

ساسکاچوان در جدیدترین پذیرش خود، متقاضیان اکسپرس انتری و دارندگان سابقه کار در مشاغل مورد نیاز را هدف گرفت

Posted By : کاناداهوم/ 305

در تاریخ ۲۰ ژوئن، ساسکاچوان جدیدترین پذیرش خود را برگزار کرد و از صف انتظار International Skilled Worker – کارگر ماهر بین المللی – ۴۷۹ متقاضی را که در پنج شغل معین دارای سابقه کار بودند انتخاب کرد و برای آنها دعوتنامه صادر نمود.

گفتنی است دسته ی International Skilled Worker بخشی از برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان است که به این استان اجازه می دهد کارگران خارجی را برای اقامت دائم کانادا انتخاب کند. دعوتنامه های این پذیرش برای متقاضیانی صادر شد که در زیرمجموعه های مشاغل مورد نیاز و اکسپرس انتری حضور داشتند؛ هر دوی این زیرمجموعه ها در یکی از مشاغلی که در استان ساسکاچوان مورد نیاز اعلام شده است نیازمند سابقه کار هستند.

متقاضیانی که در پذیرش ۲۰ ژوئن دعوتنامه دریافت کردند در مشاغل زیر سابقه کار داشتند:

از مجموع دعوتنامه های صادره، ۲۶۸ دعوتنامه برای متقاضیان دسته ی اکسپرس انتری که پروفایل خود را در برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان ثبت کرده بودند صادر شد. بقیه دعوتنامه ها نیز که بالغ بر ۲۱۱ عدد می شد برای متقاضیان دسته ی مشاغل مورد نیاز صادر شد.

متقاضیانی که علاقه مند هستند از طریق هر یک از این دو زیرمجموعه از طرف استان انتخاب شوند می بایست در گام نخست تمایل خود را به ساسکاچوان ابراز کنند و یا به بیان دیگر Expression of Interest ارائه کنند.

متقاضیان اکسپرس انتری می بایست Expression of Interest جداگانه ای ثبت کنند. در Expression of Interest اطلاعات مربوط به تحصیلات، سابقه کار ، تسلط بر زبان های انگلیسی یا فرانسه و سایر عوامل ارائه می شود و بر اساس این اطلاعات به متقاضیان از ۱۰۰ امتیاز امتیازی تعلق می گیرد.

سپس طی پذیرش های متوالی از متقاضیانی که در هر دو زیرمجموعه اکسپرس انتری و مشاغل مورد نیاز بالاترین امتیاز را دارند دعوت می شود تا تقاضای خود را برای انتخاب شدن از طرف استان ارائه کنند. پایین ترین امتیاز در پذیرش 2- ژوئن در هر دو زیرمجموعه ۶۸ بود.

شاید خالی از لطف نباشد بدانید ساسکاچوان از ابتدای سال جاری میلادی برای متقاضیان اکسپرس انتری تا کنون هزار و ۱۱۶ و برای متقاضیان مشاغل مورد نیاز ۱۴۰۷ دعوتنامه برای تقاضا جهت انتخاب شدن از طرف استان صادر کرده است. متقاضیان اکسپرس انتری که از طرف استان ساسکاچوان انتخاب شوند ۶۰۰ امتیاز اضافی در سیستم جامع رتبه بندی یا CRS کسب می کنند و بدین ترتیب در دور بعدی حتما برای آنها دعوتنامه صادر خواهد شد.

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.