26

ژوئن
2019

ساخت خانه ای با معماری معاصر در تورنتو

Posted By : کاناداهوم/ 313

 معماری معاصر جایگاه خاص خود را در تورنتو دارد، اما هنگامی که صحبت از ساخت منازل مسکونی می شود، سازندگان تورنتویی ایجاد واحدهای آپارتمانی کوچک را بر اساس طراحی های متفکرانه ترجیح می دهند.

به تازگی یک شرکت در تورنتو تلاش کرده است تا با ساخت خانه ای در Etobicoke، این روند را زیر سوال برده و بدین طریق نشان دهد که ساخت خانه با طراحی معماری معاصر امکان پذیر است.

خانه ای به نام Tesseract واقع در Long Branch، یک ساختمان مسکونی است که به گفته برخی از طراحان آن، بدون وجود محدودیت های معمول خانه سازی ساخته شده است. این پروژه توسط استودیو Phaedrus ساخته شده که تیم طراحی آن برنده منتخب طراحی کافه Odin در Corktown ،Thor Espresso Bar و گالری کیوسک در AGO بوده است. Jeff Geldart و David Grant-Rubash نیز در طراحی آن همکاری داشته اند.

استودیو Phaedrus در بیانیه ای اعلام کرد که پروژه ساخت خانه Tesseract بر اساس طرح معماری معاصر، برای مشتری خاصی طراحی و ساخته نشده، بلکه به عنوان یک مورد تجاری در نظر گرفته شده است که ثابت می کند می توان خانه هایی بر اساس معماری معاصر ایجاد کرد که می تواند تمامی تقاضای موجود در بازار را برآورده نماید.

این ساختمان فولادی که 3،500 فوت مربع  مساحت دارد و در محله Long Branch واقع شده، در واقع بر روی یک پایه ساخته شده است که شامل سه طبقه، از جمله یک زیرزمین می باشد. این خانه دارای امکانات انرژی محور از جمله یک دریچه سقفی می باشد که می تواند برای تهویه باز و بسته شود.

 این خانه همچنین دارای چندین پاسیوی نورگیر می باشد که مقادیر زیادی نور طبیعی را به داخل ساختمان می تاباند.

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.