01

آوریل
2019

رونمایی کانادا از پایلوت مهاجرتی مرتبط با صنایع غذایی و کشاورزی

Posted By : کاناداهوم/ 386

کانادا قرار است به زودی از پایلوت مهاجرتی جدیدی پرده برداری کند که مسیر مهاجرت کارگران خارجی فعال در بخش کشاورزی و صنایع غذایی را هموار می کند. دولت کانادا اعلام کرده است که این پایلوت سه ساله برای حمایت از رشد بخش کشاورزی و صنایع غذایی این کشور طراحی شده است. کانادا در بودجه ی سال 2019 که در 19 مارس منتشر شده اعلام کرده است که “دولت فدرال کانادا برای کمک به بخش کشاورزی و صنایع غذایی در رسیدن به اهداف بلندپروازانه و جذب و حفظ نیروی کار مورد نیاز، پایلوت مهاجرتی سه ساله ای را برای جذب کارگران تمام وقت و غیرفصلی در بخش کشاورزی طراحی خواهد کرد که شامل مسیر اقامت دائم برای این کارگران هم خواهد بود“.

شورای گوشت کانادا (CMC) از برنامه های دولت کانادا حمایت می کند. این شورا جدیدا اعلام کرده است که در بخش هایی نظیر پر کردن بسته های گوشت، فراوری گوشت و تامین کننده تجهیزات 2750 شغل برای مهاجران وجود دارد که کانادایی ها تا کنون در آنها استخدام نشده اند.

آنگونه که در گزارش “Agri-Food Economic Strategy Table” که در سپتامبر 2018 منتشر شده آمده است، نیتز مبرمی برای پر کردن این خلاء در نیروی کار در بخش کشاورزی وجود دارد و باید برای جذب کارگران در تمامی سطوح مهارتی از برنامه های مهاجرتی استفاده شود. گفتنی است بخش کشاورزی و صنایع غذایی کانادا سالانه 111 میلیارد دلار و روزانه 304 میلیون دلار به اقتصاد این کشور کمک می کند.

بخش مهاجرت دولت فدرال یعنی اداره مهاجرت، شهروندی و پناهندگی هنوز جزییات این پایلوت مهاجرتی را اعلام نکرده است. به محض انتشار جزییات بیشتر، متعاقبا از طریق وبسایت و شبکه های اجتماعی کاناداهوم به اطلاع همراهان و یاران گرامی اعلام خواهد شد.

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.