24

آوریل
2019

رونمایی دولت فورد از گواهینامه های جدید رانندگی در انتاریو

Posted By : کاناداهوم/ 400

دولت فورد تصویر گواهینامه های رانندگی جدید انتاریو را منتشر کرد.

این گواهینامه جدید که لوگوی جدید انتاریو نیز بر روی آن چاپ شده، از پاییز امسال در دسترس خواهد بود.

طبق گفته های Jeff Yurek، وزیر حمل و نقل استان؛ علیرغم اینکه لازم است گواهینامه های رانندگی استانی به دلایل امنیتی هر 5 تا 7 سال یکبار به روز شوند، ولی این اقدام طی 12 سال اخیر در انتاریو انجام نشده است.

Yurek می گوید:”گواهینامه های رانندگی نقطه تماسی محسوس بین دولت و شهروندان می باشند. بنابراین ما از این فرصت استفاده کردیم تا لوگوی جدید انتاریو را به رانندگان سراسر استان معرفی کنیم.”

گواهینامه رانندگی جدید نیز نسخه تازه ای از لوگوی trillium کلاسیک انتاریو را به نمایش می گذارد، بخشی از یک هویت برند جدید که در سراسر دولت اجرایی خواهد شد.

براساس خبر منتشره از سوی دولت استانی، این لوگو با پیامی واضح و مختصر از یک اصل متحدسازی همراه است و آن این است که دولت انتاریو “برای شما کار می کند”.

این خبر کمتر از یک هفته پس از آن منتشر شد که دولت اعلام کرده بود لوگوی جدید پلاک اتومبیل ها را منتشر می کند. “مکانی برای رشد”، در حال حاضر شعار رسمی حک شده بر روی پلاک خودروها در این استان است.

براساس گزارش دولت استانی، پلاک های جدید از فوریه 2020 در دسترس خواهند بود.

Yurek می گوید این پلاک ها همچنان در جلو و عقب وسایل نقلیه در سراسر انتاریو باقی خواهند ماند.

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.