14

مارس
2019

رتبه بندی بهترین دانشگاه های سوئد برای سال تحصیلی 2020-2019

Posted By : کاناداهوم/ 362

سوئد مدتهاست که به عنوان یکی از مدرن ترین و پیشرفته ترین کشورهای اروپا شناخته شده است. سوئد با ترکیبی منحصر به فرد از کیفیت آموزش های آکادمیک، داشتن جامعه ای با ذهنیت باز و پذیرای مهاجر و کیفیت زندگی بالا و قابل توجه در آن، یکی از محبوب ترین کشورها برای دانشجویانی است که می خواهند در خارج تحصیل کنند. با این توصیفات جای تعجب نیست که سوئد به طور مرتب در رتبه بندی وب سایت Study.EU به عنوان یکی از بهترین محل ها برای تحصیل دانشجویان بین المللی طبقه بندی می شود.

در جدول زیر می توانید ببینید که دانشگاه های سوئد در رتبه بندی های بین المللی مختلفی قرار دارند. پنج مورد از این موسسات آموزشی تقریبا هر ساله در فهرست 100 دانشگاه برتر جهان قرار می گیرند: موسسه کارولینسکا (دانشگاه علوم پزشکی Karolinska)، دانشگاه اوپسالا (Uppsala University)، دانشگاه لوند (Lund University)، دانشگاه استکهلم و موسسه فناوری KTH Royal.

توضیح سیستم های مختلف رتبه بندی دانشگاه ها

برای یک کشور کوچک مانند سوئد، این امتیاز قابل توجهی محسوب می شود و ثابت می کند دانشجویانی که در سوئد در رشته های تحصیلی کارشناسی یا کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل می باشند انتخاب مناسبی برای آینده تحصیلی و شغلی خود انجام داده اند.

13 دانشگاه برتر سوئد در سال تحصیلی 2020-2019 در جدول زیر معرفی شده اند.

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.