08

فوریه
2020

راه اندازی پایلوت مهاجرت به مناطق روستایی و شمالی شهر Vernon بریتیش کلمبیا

Posted By : کاناداهوم/ 171

راه اندازی پایلوت مهاجرت به مناطق روستایی و شمالی شهر Vernon بریتیش کلمبیا

۱۸ بهمن ۱۳۹۸

اخبار, اخبار مهاجرت در

خبرهای جدید گویای این هستند که از این پس تازه واردان و مهاجران جدید می توانند در شهر کوچک Vernon واقع در استان بریتیش کلمبیا درخواست اقامت دائم کانادا ارائه دهند. شهر Vernon چهارمین شهری است که از اول فوریه سال جاری شروع به پذیرش درخواست های واصله از طریق پایلوت ماجرت به مناطق شمالی و روستایی کانادا (RNIP) کرده است. این برنامه مهاجرتی تا فوریه 2022 باز خواهد بود.
جوامع زیر هم اکنون از طریق این پایلوت مهاجرتی درخواست می پذیرند:
    Brandon, Manitoba
    Altona/Rhineland, Manitoba
    Sault Ste. Marie, Ontario
    Vernon, B.C
گفتنی است این پایلوت برای مرتبط کردن کارگران خارجی و کارفرمایان کانادایی در مناطقی که با کمبود نیروی کار مواجه هستند راه اندازی شده است. متقاضیان باید دارای پیشنهاد شغل تمام وقت و دائمی در یکی از جوامع شرکت کننده در این پایلوت باشند. مجموعا 11 جامعه یا community در این برنامه شرکت دارند. جوامع زیر هنوز شروع به پذیرش درخواست ها نکرده اند:
    North Bay, Ontario
    Sudbury, Ontario
    Timmins, Ontario
    Thunder Bay, Ontario
    Moose Jaw, Saskatchewan
    Claresholm, Alberta
    West Kootenay (Trail, Castlegar, Rossland, Nelson), British Columbia
درخواست اقامت دائم از طریق Vernon
برای ارائه درخواست از طریق RNIP شهر Vernon متقاضیان باید دارای شرایطی باشند. از جمله اینکه دانش زبان انگلیسی یا فرانسه آنها معادل نمره CLB 5 یا بالاتر باشد. همه متقاضیان باید پروفایل خود را در صفحه وبسایت شهر Vernon تکمیل کنند. متقاضیان بر اساس سیستم جامع رتبه بندی شهر Vernon رتبه بندی می شوند. درست مانند سیستم اکسپرس انتری فدرال در اینجا هم متقاضیان بر اساس عوامل سرمایه انسانی امتیازدهی می شوند.
متقاضیان در زمینه هایی نظیر سن، زبان و داشتن ارتباطات در Vernon امتیاز می گیرند. داشتن سابقه تحصیل، کار و یا خرید ملک در Vernon امتیاز متقاضی را افزایش می دهد. همچنین سفر به جامعه ی Vernon، یا داشتن گواهینامه رانندگی کانادایی یا قوم و خویش و ارتباطات در Vernon می تواند امتیاز متقاضی را افزایش دهد. همچنین مبلغ دستمزد متقاضی هم می تواند بر امتیاز او تاثیرگذار باشد.
وقتی این شرایط رعایت شد، پروفایل ها وارد صف انتظار می شوند. یک کمیته تا روز آخر هر ماه درخواست ها را پذیرش می کند. این کمیته در هر ماه 10 توصیه به متقاضیانی که بهتربن تناسب را بر اساس سیستم امتیازدهی Vernon دارند پیشنهاد می کند. اگر متقاضی توصیه ای دریافت نکند دوباره به مدت سه ماه پس از تاریخ درخواست به صف انتظار اکسپرس انتری باز خواهد گشت. پس از گذشت سه ماه درخواست رد خواهد شد و متقاضی دوباره می تواند درخواست ارائه کند.
شهر Vernon مجاز است سالانه 100 توصیه ارائه کند. متقاضیان باید پیشنهاد شغل داشته باشند و دستمزد ساعتی شان هم حداقل 25 دلار کانادا باشد. همچنین افرادی که در حال حاضر مشغول تحصیل، کار و یا سکونت در Vernon هستند نیازی به داشتن شرط دستمزد ندارند.
علاوه بر این متقاضیانی که خارج از کانادا درخواست خود را ارائه داده اند باید مصاحبه ای بین 15 تا 30 دقیقه را از طریق ویدئو کنفرانس انجام دهند. متقاضیانی که در حال حاضر در Vernon هستد نیز باید طبق صلاحدید کمیته مزبور در مصاحبه حضوری شرکت کنند.  

5
/
5
(
3

votes
)

به خدمات اخذ ویزای تحصیلیبورسیهاخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

مطالب مرتبط:
جزییات سیستم EOI کارگر ماهر کبک منتشر شد
صدور دعوتنامه های جدید ساسکاچوان برای کاندیدهای اکسپرس انتری و مشاغل مورد نیاز
بازگشایی سیستم EOI نیو برانزویک
تکمیل ظرفیت برنامه کاندید مهاجرت انتاریو برای سال 2018
کارگران هندی با مهارت بالا کانادا را به آمریکا ترجیح می دهند
مسیرهای مهاجرت استانی جدید و بهبود یافته کانادا
ساسکاچوان برای کاندیدهای مهاجرت با کمترین امتیاز ممکن دعوتنامه صادر کرد
ساسکاچوان دعوتنامه های جدید صادر کرد
جزییات جدید مجازات رانندگی در حال مستی در کانادا
کانادا و 160 کشور دیگر جهان وارد معاهده مهاجرت سازمان ملل شدند

۱۸ بهمن ۱۳۹۸


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.