02

ژوئن
2019

راه اندازی مرکز مهندسی جدید توسط Uber در تورنتو با 400 موقعیت شغلی

Posted By : کاناداهوم/ 316

پس از اعلام رسمی سرمایه گذاری 200 میلیون دلاری در رشد اکوسیستم تکنولوژی در تورنتو، شرکت اوبر محل ساخت مرکز مهندسی عظیم خود را معرفی کرد.  

این ساختمان 5 طبقه که در 121 Bloor Street East قرار دارد، اولین مرکز مهندسی کانادایی شرکت اوبر می باشد که بیش از 200 کارمند را در خود جای داده و انتظار می رود در سال های آتی بیش از 400 کارمند دیگر را نیز به استخدام درآورد.

طبق اعلام شرکت Uber، این اقدام فرصت هایی را برای مهندسان فعلی این شرکت فراهم می کند تا به تورنتو بروند، که بخشی از این افراد شامل کارشناسان کانادایی می شوند که به کشور خود باز می گردند و همچنین استعدادهایی از سایر نقاط جهان را نیز به تورنتو معرفی می نماید.

دفتر جدید در تورنتو، یازدهمین مرکز مهندسی اوبر در سطح جهان به شمار می رود و اولین کانون از نوع خود خواهد بود که پرچم این شرکت را در بالای گوشه شمال غربی این ساختمان به اهتزاز در خواهد آورد.

دفتر اوبر یک مرکز برای مهندسانی خواهد بود که بر روی توسعه عملکرد محصولات شرکت از جمله فروشگاه مواد غذایی اوبر، سلامت بازار اوبر، و ابزارهای فناوری و مالی اوبر کار می کنند. این مرکز تلاش های خود را بر روی پلت ‌فرم تحویل مواد غذایی متمرکز می کند که نقش مهمی در توسعه کسب و کار مواد غذایی اوبر و ارائه محصولات این شرکت ایفا می نماید.

دفتر مهندسی تورنتو شامل 468 میز، 60 اتاق کنفرانس، 13 کابین تلفن، 2 تراس بیرونی و یک کتابخانه می باشد.

Thuan Pham، مدیر ارشد بخش فناوری اوبر، اوایل پاییز گذشته اعلام نموده بود که توسعه این دفتر در زمان مناسبی برای مهندسین در آینده رخ خواهد داد.

وی در نطقی افزود:”ما شروط بزرگی در نقشه راه خود داریم که چالش ها و فرصت های منحصر به فردی را برای مهندسان علاقمند به توسعه شهرهای خود، ایجاد می کند. هنوز امکان گسترش بیشتر در فعالیت های مهندسی شرکت اوبر وجود دارد و ما از جذب استعدادهای محلی و بین المللی در تورنتو برای پیشبرد اهداف بعدی شرکت خرسندیم.”

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.