31

مه
2019

دوره های آموزشی جدید برای آموزش مهارت های زندگی به بزرگسالان کانادایی برگزار می شود

Posted By : کاناداهوم/ 318

نسل جوان کانادا که اغلب متولد سال 2000 می باشند، هم اکنون در حال ورود به مرحله بزرگسالی هستند و با واقعیت هایی نظیر چگونگی پرداخت مالیات، تعویض تایر و پخت و پز روبرو شده اند که خودشان باید آنها را انجام دهند و دیگر نمی توانند به افراد بزرگسال متکی باشند. دلیل آنکه این عده از آمادگی لازم برای مقابله با شرایط زندگی واقعی برخوردار نیستند، این است که در دبیرستان مهارت های ضروری زندگی را یاد نگرفته اند. خوشبختانه، در حال حاضر دوره های آموزشی جدیدی برای بزرگسالان کانادایی برگزار می شود که این شکاف های مهارتی دوره دبیرستان را پر می کنند.

این کلاس ها توسط گروه آموزشی Two Stack Education برگزار می شوند. بر اساس اطلاعات موجود در وب سایت آنها، این دوره های آموزشی برای پر کردن شکاف های مهارتی که جوانان و بزرگسالان در زندگی دارند، ارائه می شوند. آنها می گویند:”دوره های ما برای آماده سازی افراد جهت مواجه شدن با تجربیات زندگی واقعی طراحی شده اند؛ بنابراین وقتی آنها برای اولین بار در زندگی با این تجربه ها برخورد می کنند، می دانند چه کاری باید انجام دهند.”

این دوره ها در درجه اول، افراد دبیرستانی را مورد هدف قرار داده اند.  آنها یک برنامه تابستانی دارند که پس از اتمام هر پایه تحصیلی برگزار می کنند و به دانش آموزان هر آنچه را که نیاز دارند قبل از فارغ التحصیل شدن و وارد شدن به دنیای واقعی بدانند، آموزش می دهند.

هر یک از برنامه های تابستانی دارای 5 دوره می باشد. دوره های آموزشی تابستانی برگزار شده پس از سال های نهم، دهم و در نهایت سال یازدهم، کمی متفاوت از یکدیگر می باشند.

اگرچه تمرکز اصلی این دوره ها بر دانش آموزان دبیرستانی است، اما همچنین آموزش هایی برای افراد بزرگسالی که آمادگی مقابله با این چالش ها را ندارند نیز ارائه می دهند. این گروه آموزشی می گوید:”هدف دوم ما کمک به بزرگسالانی است که بدون داشتن مهارت های لازم، وارد زندگی شده اند. ما یک دوره فشرده با مهم ترین موضوعات برای بزرگسالان ایجاد کردیم تا آگاهی آنها افزایش یابد.”

این مجموعه آموزشی فشرده، Life Is Now نام دارد و شامل 8 دوره متفاوت می باشد. با این حال اگر فقط می خواهید درباره یک موضوع اطلاعات کسب نمایید، برخی دوره های آموزشی انفرادی بر روی وب سایت آنها ارائه شده که زمینه های مختلفی نظیر تغذیه و تناسب اندام، اقتصاد، رانندگی و قوانین جاده ای، برنامه ریزی شغلی و مالیات در بریتیش کلمبیا (چون شرکت در استان بریتیش کلمبیا ثبت شده است) را پوشش می دهند.

در حالی که این شرکت به افرادی که نیازمند یادگیری درس های ارزشمند زندگی می باشند کمک می کند، ولی برخی از دبیرستان ها نیز شروع به پر کردن این خلاءهای آموزشی کرده اند. به گزارش وب سایت Narcity، یک دبیرستان در ویندزور در استان انتاریو در حال حاضر یک برنامه ویژه آموزشی ارائه می دهد که به دانش آموزان خود درباره مهارت هایی همچون پختن غذا، تعویض تایر خودرو، پروژه های خیاطی و البته مسائل مالیاتی آموزش می دهد.

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.