17

مه
2019

دعوت کانادا از متقاضیان اکسپرس انتری با حد اقل ۳۳۲ امتیاز

Posted By : کاناداهوم/ 316

 

دولت کانادا دیروز یعنی ۱۵ می برای ۵۰۰ متقاضی  Federal Skilled Trades Class دعوتنامه صادر کرد تا آنها بتوانند تقاضای خود را برای اقامت دائم کانادا ارائه کنند. کم ترین امتیاز متقاضیان در سیستم جامع رتبه بندی ۳۳۲ بود. از ۲۴ سپتامبر سال ۲۰۱۸ این اولین باری است که برای متقاضیان  Federal Skilled Trades Class دعوتنامه صادر می شود.

گفتنی است مسیر مهاجرتی Federal Skilled Trades Class در برابر افراد خارجی که برای فعالیت در یکی از مشاغل فنی نیازمند مهارت دارای پروانه کار هستند و یا دارای پیشنهاد کار می باشند باز است. این مسیر مهاجرتی یکی از سه برنامه مهاجرتی اقتصادی است که توسط سیستم اکسپرس انتری مدیریت می شود؛ دو برنامه ی دیگر عبارت اند ازFederal Skilled Worker Class و  Canadian Experience Class.

بر اساس عواملی نظیر سن، تحصیلات، سابقه کار دارای مهارت، سطح زبان انگلیسی یا زبان فرانسه به متقاضیان واجد شرایط در سیستم جامع رتبه بندی اکسپرس انتری امتیازی تعلق می گیرد و سپس آنها وارد صف انتظار اکسپرس انتری می شوند. متقاضیانی که در دسته های  Federal Skilled Worker Class یا Canadian Experience Class بودند و در شغل واجد شرایطی سابقه کار داشتند چنانچه سابقه کار دارای مهارت خود را اعلام کرده بودند و یا گواهی صلاحیت کار را ارائه داده بودند می توانستند در پذیرش ۱۵ می دعوتنامه دریاقت کند.

در زیر مشاغل نیازمند مهارت و واجد شرایط همراه با کد آنها در دسته بندی ملی مشاغل یا به اختصار NOC آورده می شود:

Major Group 72: مشاغل ساختمانی، صنعتی و الکتریکی

Major Group 73: مشاغل عملیات تجهیزات و نگهداری

Major Group 82: سوپروایزرها و مشاغل فنی در منابع طبیعی، کشاورزی و تولیدات مرتبط

 Major Group 92: سوپروایزرهای تاسیسات، بخش های فراوری و تولیدی و اپراتورهای کنترل مرکزی  

Minor Group 632:  سرآشپزها و آشپزها  

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.