09

نوامبر
2020

دعوت منیتوبا از ۲۰۵ متقاضی در جدیدترین پذیرش

Posted By : کاناداهوم/ 132

دعوت منیتوبا از ۲۰۵ متقاضی در جدیدترین پذیرش

۱۷ آبان ۱۳۹۹

اخبار, اخبار مهاجرت در

استان منیتوبا در جدیدترین پذیرش مرتبط با برنامه مهاجرت استانی خود که به تازگی در تاریخ پنجم نوامبر برگزار کرده است برای 205 متقاضی توصیه نامه یا LAA برای تقاضا جهت انتخاب شدن از طرف استان صادر کرده است. این متقاضیان دارای پروفایل ابراز تمایل یا Expression of Interest بوده اند و پروفایل خود را در یکی از سه مسیر مهاجرتی برنامه مهاجرت استانی منیتوبا ثبت کرده بودند: Skilled Worker in Manitoba ، Skilled Worker Overseas و International Education. بدین ترتیب استان منیتوبا از ابتدای سال جاری میلادی برای متقاضیان مهاجرت مجموعا 4273 توصیه نامه یا LAA صادر کرده است.
جزییات حداقل امتیاز هر یک از دسته ها در زیر آورده می شود:
Skilled Workers in Manitoba: 166 – حداقل امتیاز: 461
Skilled Workers Overseas: 16  – حداقل امتیاز: 708
International Education Stream: 23  – فاقد شرط حداقل امتیاز
اکسپرس انتری
در این پذیرش مجموعا 7 LAA برای متقاضیانی صادر شد که در سیستم اکسپرس انتری فدرال دارای پروفایل معتبر بوده اند. متقاضیان واجد شرایط ورود به صف انتظار اکسپرس انتری بر اساس امتیازشان در سیستم جامع رتبه بندی یا CRS رتبه بندی می شوند؛ این امتیاز بر اساس سن، تحصیلات، سابقه کار و تسلط بر زبان کسب می شود. از متقاضیانی که بالاترین امتیاز را دارند طی پذیرش های متناوب دعوت می شود تا تقاضای خود را برای اقامت دائم کانادا ارائه کنند. افرادی که از طرف استان انتخاب می شوند هم 600 امتیاز اضافی در سیستم جامع رتبه بندی یا CRS دریافت می کنند و بدین ترتیب در دور بعدی اداره مهاجرت حتما از آنها دعوت خواهد کرد. متقاضیان اکسپرس انتری که در این پذیرش از طرف استان منیتوبا امتخاب شدند دارای Express Entry ID و کد اعتبارسنجی جاب آفر بودند.
برنامه مهاجرت استانی منیتوبا در این پذیرش تنها آندسته از متقاضیان Skilled Worker Overseas را انتخاب کرده است که مستقیما از طریق یک اقدام استخدام استراتژیک یا  strategic recruitment initiative دعوت شده بودند. اگر امتیاز متقاضیان بیشتر از حداقل امتیاز بود ولی موفق به دریافت توصیه نامه یا LAA نشده اند ممکن است به چند علت زیر بوده باشد:

   آزمون زبان شخص ثالث متقاضی فاقد شماره معتبر بوده است؛
   آزمون زبان متقاضی دیگر فاقد اعتبار است؛
   متقاضی از طریق strategic recruitment initiative دعوت شده است، اما
   شماره دعوت معتبری ارسال نکرده است.

برنامه مهاجرت استانی منیتوبا در خبری اعلام کرده است که اگر هر یک از این موارد در مورد شما صدق می کند، باید پروفایل EOI خود را به روزرسانی کنید و اطلاعات صحیح را وارد آن کنید تا در پذیرش بعدی از صف انتظار اکسپرس انتری بیرون کشیده شوید.  
در این پذیرش متقاضیانی که در شغلی نیازمند مجوز فعالیت می کنند انتخاب شدند. برنامه مهاجرت استانی منیتوبا گفته است که ممکن است متقاضیانی که در شغلی بدون نیاز به مجوز و اصطلاحا unregulated فعالیت دارند و یا متقاضیانی که تکمیل تمام فرایندهای منتهی به استخدام در منیتوبا را ثابت نکرده اند انتخاب نکند. اگر شما هم جزو این دو دسته هستید و LAA دریافت کرده اید می توانید آن را رد کنید. 
سیستم مبتنی بر Expression of Interest
افرادی که مایل هستند از طریق یکی از این سه مسیر به منیتوبا مهاجرت کنند باید ابتدا پروفایل ابراز تمایل یا EOI را بسازند و سپس وارد صف انتظار متقاضیان واجد شرایط شوند. پروفایل ها بر اساس عواملی نظیر تحصیلات، سابقه کار، داشتن ارتباطات در منیتوبا، تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی و سایر معیارها از 1000 امتیاز رتبه بندی می شوند. برنامه مهاجرت استانی منیتوبا از تعداد معینی متقاضی که بالاترین امتیاز را دارند توصیه نامه برای ارائه درخواست یا LAA صادر می کند.
متقاضیانی که در خارج از کانادا هستند باید در منیتوبا ارتباطات خانوادگی، دوست و آشنا و سابقه کار داشته باشند یا از Strategic Recruitment Initiatives برنامه مهاجرت استانی منیتوبا دعوتنامه دریافت کرده باشند. متقاضیان لازم نیست در هنگام ارائه تقاضا در کانادا حضور فیزیکی داشته باشند. از دیگر شرایط برای انتخاب شدن از طرف استان منیتوبا این است که متقاضی در یکی از مشاغل مورد نیاز منیتوبا سابقه کار داشته باشد و ابراز تمایل یا expression of interest خود را به برنامه مهاجرت استانی منیتوبا ارائه کند. متقاضیان اکسپرس انتری که از طرف استان انتخاب می شوند 600 امتیاز اضافی در سیستم جامع رتبه بندی یا به اختصار CRS دریافت می کند و بدین ترتیب در دور بعدی حتما برای آنها دعوتنامه جهت تقاضا برای اقامت دائم کانادا صادر خواهد شد. همچنین، مجموعا 166 توصیه نامه نیز برای متقاضیانی صادر شد که در دسته ی Skilled Worker in Manitoba ابراز تمایل یا EOI خود را ثبت کرده بودند. این مسیر مهاجرتی راهی را برای اخذ اقامت دائم کارگران ماهر خارجی موقت و دانشجویان خارجی که از موسسات آموزش عالی منیتوبا فارغ التحصیل شده اند باز می کند. از جمله شرایط این مسیر مهاجرتی داشتن پیشنهاد کار تمام وقت و دائمی از کارفرمای منیتوبایی و نیز داشتن سایر معیارها است. ابراز تمایل یا EOI کارگران ماهر از 1000 امتیاز رتبه بندی می شوند و متقاضیانی که بالاترین امتیاز را دارند توصیه نامه جهت تقاضا یا LAA دریافت می کنند.

5
/
5
(
1

vote
)

به خدمات اخذ ویزای تحصیلیبورسیهاخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

مطالب مرتبط:
اولین پذیرش منیتوبا در سال 2019 برگزار شد
در جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری، استان منیتوبا دعوتنامه های جدید برای متقاضیان مهاجرت صادر کرد
در جدیدترین پذیرش منیتوبا مجموع دعوتنامه های سال جاری به بیش از ۳۰۰۰ رسید
پذیرش ۵ جولای؛ صدور۳۵۴ دعوتنامه در جدیدترین پذیرش منیتوبا
پذیرش جدید منیتوبا؛ دعوت از ۲۲۴ متقاضی
منیتوبا از ۱۵۷ کارگر و دانشجوی خارجی دعوت کرد
منیتوبا ۱۸۰ متقاضی را یک گام به اقامت دائم کانادا نزدیک تر کرد
دعوت از ۱۸۳ متقاضی در جدیدترین پذیرش منیتوبا
۱۸۱ متقاضی در جدیدترین پذیرش منیتوبا دعوت شدند
دعوت از ۲۵۳ متقاضی در جدیدترین پذیرش منیتوبا

۱۷ آبان ۱۳۹۹