03

مه
2019

دعوت ساسکاچوان از متقاضیان مسیرهای مهاجرتی اکسپرس انتری و مشاغل مورد نیاز

Posted By : کاناداهوم/ 409

ماه می با دو پذیرش آغاز شد؛ یکی پذیرش اکسپرس انتری و دیگری پذیرش استان ساسکاچوان. این استان در جدیدترین پذیرش خود برای ۲۰۲ متقاضی مسیرهای مهاجرتی اکسپرس انتری و مشاغل مورد نیاز دعوتنامه صادر کرد. این متقاضیان در مشاغل خاص زیر سابقه کار داشتند.

این هفت شغل در فهرست مشاغل مورد نیاز برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان هم قرار دارند. اما خبر خوب این است که متقاضیان نیازی به داشتن پیشنهاد شغل ندارند. پس از پذیرش، برنامه مهاجرت استانی شغل برنامه ریزان کنفرانس و مراسم و مجالس را از فهرست حذف نمود – از اول آوریل این سومین باری است که ساسکاچوان فهرست مشاغل مورد نیاز خود را به روزرسانی نموده است.

پذیرش اول می ساسکاچوان دومین پذیرشی است که طی آن، برنامه مهاجرت استانی متقاضیان دارای سابقه کار در مشاغل خاصی را انتخاب می کند. پیش از این طی پذیرش دیگری که در تاریخ ۱۷ آوریل برگزار شده بود برای متقاضیان دسته های اکسپرس انتری و مشاغل مورد نیاز که در چهار شغل سابقه کار داشتند دعوتنامه صادر شده بود، و البته پس از پذیرش هر چهار شغل از فهرست مشاغل مورد نیاز حذف شدند.

گفتنی است زیرمجموعه سیستم اکسپرس انتری با سیستم اکسپرس انتری فئرال مرتبط است؛ این سیستم سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته ی کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه ی کانادایی از سراسر جهان بر پایه ی امتیازات و معیارها مهاجر جذب می کند. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می کند. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها ITA (دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می شود.

تمام متقاضیان علاقه مند که می خواهند از طریق زیرمجموعه های اکسپرس انتری یا مشاغل مورد نیاز جهت انتخاب استان شدن در نظر گرفته شوند می بایست ابتدا ابراز تمایل کرده و یا به بیان دیگر پروفایل Expression of Interest خود را به برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان ارائه کنند.

سپس پروفایل ها ارزیابی می شوند و بر اساس عواملی نظیر سطح تحصیلات، سابقه کار، سطح زبان ، ارتباطات خویشاوندی، کاری، تحصیلی یا دوستی در ساسکاچوان امتیازدهی می شوند. بعد از این است که طی پذیرش های متوالی از متقاضیانی که بالاترین امتیاز را دارند دعوت می شوند تقاضای خود را برای انتخاب شدن از طرف استان ارائه کنند و در نهایت اقامت دائم کانادا را اخذ کنند.

در پذیرش اول می،  پایین ترین امتیاز متقاضیان مسیرهای مهاجرتی اکسپرس انتری و مشاغل مورد نیاز ۶۷ بود. همچنین خوب است بدانید آندسته از متقاضیان اکسپرس انتری که از طرف استان انتخاب می شوند در سیستم جامع رتبه بندی ۶۰۰ امتیاز اضافی کسب می کنند و این خود ضمانت دریافت دعوتنامه جهت تقاضا برای اقامت دائم را در پذیرش بعدی اکسپرس انتری  فراهم می کند.

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.