15

مه
2020

دعوت از ۷۰۳ متقاضی اکسپرس انتری در جدیدترین Tech Draw انتاریو

Posted By : کاناداهوم/ 160

دعوت از ۷۰۳ متقاضی اکسپرس انتری در جدیدترین Tech Draw انتاریو

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹

اخبار, اخبار مهاجرت در

استان انتاریو دیروز مورخ 14 می در جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری از 703 متقاضی دعوت کرد تا تقاضای خود را برای انتخاب شدن از طرف استان ارائه کنند. برنامه مهاجرت استانی انتاریو برای متقاضیانی دعوتنامه صادر کرده است که در یکی از شش شغل زیر که مربوط به فناوری هستند سابقه کار داشته اند:

مدیران سیستم های اطلاعات و کامپیوتر NOC 0213
مهندسان کامپیوتر NOC 2147
مدیران دیتا و تحلیلگران سامانه داده ها NOC 2172
طراحان و مهندسان نرم افزار NOC 2173
توسعه دهندگان رسانه های تعاملی و برنامه نویسان کامپیوتر NOC 2174
طراحان و توسعه دهندگان وب NOC 2175

امتیاز این متقاضیان اکسپرس انتری در سیستم جامع رتبه بندی یا CRS بین 421 تا 451 بوده است. این امتیاز پایین ترین حد در تاریخ Tech Draw است. اگر متقاضیانی که در جدیدترین Tech Draw برنامه مهاجرت استانی انتاریو دعوت شدند از طرف استان هم انتخاب شوند 600 امتیاز در سیستم جامع رتبه بندی کسب خواهند کرد و بدین ترتیب در پذیرش بعدی اکسپرس انتری فدرال حتما برای آنها دعوتنامه صادر خواهد شد.      
استان انتاریو یکی از 9 استانی است که که برنامه مهاجرتی آنها با اکسپرس انتری مرتبط است. تنها استانی که برنامه مهاجرت استانی ندارد کبک است. متقاضیانی که از طرف انتاریو اعلانیه تمایل یا NOI دریافت می کنند باید واجد شرایط مسیر اولویت های سرمایه انسانی باشند.
Tech Draw چیست؟
Tech Draw های برنامه مهاجرت استانی انتاریو از طریق مسیر مهاجرتی اولویت های سرمایه انسانی انجام می شوند؛ این مسیر به برنامه مهاجرت استانی انتاریو اجازه می دهد در صف انتظار اکسپرس انتری فدرال به دنبال متقاضیانی بگردد که واجد شرایط این مسیر هستند.
جاب آفر یا پیشنهاد شغل در مسیر اولویت های سرمایه انسانی جزو شرایط ضروری نیست اما متقاضیان باید در صف انتظار اکسپرس انتری پروفایل داشته باشند. هدف از این پذیرش ها مشخصا انتخاب متقاضیان اکسپرس انتری واجد شرایطی است که در یکی از شش شغل مزبور حد اقل یک سال سابقه کار تمام وقت و مداوم و یا معادل آن سابقه کار پاره وقت داشته اند.
این پذیرش نیز مانند سایر پذیرش های اکسپرس انتری مرتبط با برنامه مهاجرت استانی باعث انتخاب شدن تعداد بیشتری از نیروی کار شاغل در بخش تکنولوژی شده است. علیرغم همه گیری کرونا برخی از شرکت های بخش تکنولوژی در کانادا مشغول استخدام و آماده ترمیم اقتصاد کانادا هستند. لطفا وبسایت و شبکه های اجتماعی کاناداهوم را مرتبا پیگیری کنید تا به زودی در مطلبی جداگانه با این شرکت ها آشنا شوید.    

5
/
5
(
1

vote
)

به خدمات اخذ ویزای تحصیلیبورسیهاخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

مطالب مرتبط:
جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری و صدور 3900 دعوتنامه
دعوت از ۷۶۹ متقاضی در جدیدترین پذیرش ساسکاچوان
رویدادی کم سابقه در اکسپرس انتری؛ سه شنبه و وقفه ای هشت روزه!
صدور ۴۷۱ دعوتنامه در جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری آلبرتا
جدیدترین پذیرش ساسکاچوان با صدور ۳۸۱ دعوتنامه برگزار شد
کاهش مجدد حداقل امتیاز در جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری
آلبرتا برای ۳۳۵۷ متقاضی اکسپرس انتری دعوتنامه صادر کرده است
ساسکاچوان جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری را برای متقاضیان مشاغل مورد نیاز برگزار کرد
انتاریو برای کاندیدهای اکسپرس انتری دعوتنامه های جدید صادر کرد
آلبرتا پذیرش دیگری برگزار کرد

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.