31

جولای
2020

دعوت از ۵۰۲ متقاضی در جدیدترین پذیرش PNP ساسکاچوان

Posted By : کاناداهوم/ 127

دعوت از ۵۰۲ متقاضی در جدیدترین پذیرش PNP ساسکاچوان

۹ مرداد ۱۳۹۹

اخبار, اخبار مهاجرت در

دولت ساسکاچوان طی پذیرش جدید خود که دیروز 29 جولای برگزار کرده از 504 متقاضی اکسپرس انتری و مشاغل مورد نیاز دعوت کرده است تا تقاضای خود را برای انتخاب شدن از طرف استان و در نهایت اقامت دائم کانادا ارائه کنند. با اینکه داشتن پیشنهاد کار جزو شرایط نبوده است متقاضیان می بایست پروفایل ابراز تمایل یا expression of interest خود را در برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان ثبت می کردند و البته می بایست در یکی از مشاغل مرتبط با رشته تحصیلی خود یک سال سابقه کار می داشتند. حد اقل امتیاز در هر دو زیرمجموعه این پذیرش 70 بوده است.
متقاضیانی که پروفایل EOI معتبر دارند بر اساس شبکه امتیازدهی کارگر ماهر خارجی برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان از 100 امتیاز و بر اساس عواملی نظیر سن، تحصیلات، سابقه کار دارای مهارت، تسلط بر زبان های انگلیسی یا فرانسه و داشتن ارتباطات در ساسکاچوان نمره میگیرند. این امتیاز رتبه متقاضیان را در صف انتظار EOI برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان تعیین می کند و از مقاضیانی که بالاترین امتیاز را دارند طی پذیرش های متوالی دعوتنامه صادر می شود.
زیرمجموعه اکسپرس انتری
مجموعا 205 دعوتنامه در تاریخ 25 مارس برای متقاضیانی صادر شد که در صف انتظار اکسپرس انتری دارای پروفایل بودند. زیرمجموعه اکسپرس انتری برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان با سیستم اکسپرس انتری فدرال مرتبط است؛ سیستم اکسپرس انتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته ی کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه ی کانادایی از سراسر جهان بر پایه ی امتیازات و معیارها مهاجر جذب می کند. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می کند. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها ITA (دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می شود.
زیرمجموعه مشاغل مورد نیاز
زیرمجموعه مشاغل مورد نیاز برای متقاضیانی است که پروفایل اکسپرس انتری ندارند. در پذیرش دیروز مجموعا 248 متقاضی از طریق زیرمجموعه مشاغل مورد نیاز برای تقاضا جهت انتخاب شدن از طرف استان ساسکاچوان دعوت شدند. در وبسایت دولت ساسکاچوان فهرستی از 43 شغل مورد نیاز این استان ارائه شده است.

5
/
5
(
1

vote
)

به خدمات اخذ ویزای تحصیلیبورسیهاخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

مطالب مرتبط:
جدیدترین پذیرش EOI ساسکاچوان با دعوت از ۵۹۵ متقاضی برگزار شد
دراو (DRAW) اکسپرس اینتری مورخ 14 مارچ
سختگیری کانادا در مورد قوانین رانندگی هنگام مستی
مشاغل دارای اولویت اکسپرس انتری نیو برانزویک
آغاز به کار برنامه سرمایه گذار مهاجر کبک
فهرست کارفرمایان منصوب شده برنامه مهاجرتی AIPP منتشر شد
به روزرسانی بیانیه اداره گمرک آمریکا در مورد ممنوع الورود بودن کارکنان کانادایی صنعت ماریجوانا
راه اندازی کمپینی جدید برای متصل کردن مهاجران و کافرمایان در کبک
کانادا تا سال 2021 همچنان به پذیرش مهاجران بیشتری ادامه خواهد داد
افزایش مهاجرت به نیوبرانزویک در پی کاهش چشمگیر نیروی کار

۹ مرداد ۱۳۹۹


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.