24

جولای
2020

دعوت از ۳,۳۴۳ متقاضی مهاجرت در جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری

Posted By : کاناداهوم/ 124

دعوت از ۳,۳۴۳ متقاضی مهاجرت در جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری

۳ مرداد ۱۳۹۹

اخبار, اخبار مهاجرت در

کانادا دیروز 23 جولای پذیرش دیگری برگزار کرده و طی آن از متقاضیانی که منتخب استانی شده بودند دعوت کرده است. جدیدترین خبرها حکایت از این دارند که اداره مهاجرت، شهروندی و پناهندگی  3,343 دعوتنامه صادر کرده است؛ حداقل امتیاز این متقاضیان در سیستم جامع رتبه بندی 445 و بالاتر بوده است. گفتنی است متقاضیان در سیستم جامع رتبه بندی بر اساس عوامل مرتبط با سرمایه انسانی نظیر سن، تحصیلات، سابقه کار و تسلط بر زبان امتیاز دریافت می کنند. هدف از این امتیازدهی انتخاب متقاضیانی است که بیشترین شانس را برای موفقیت در بازار کار کانادا دارند.  
حداقل امتیاز متقاضیان در پذیرش دیروز نسبت به حداقل امتیاز در پذیرش 25 ژوئن چهارده امتیاز بالاتر بوده است چرا که  طی یک ماه اخیر پس از اینکه کانادا پذیرش مختص تمام برنامه های مهاجرتی را برگزار کرد متقاضیان بیشتری وارد صف انتظار شده اند. بدین ترتیب تا به اینجای 2020 کانادا مجموعا 57,700 دعوتنامه صادر کرده است و از آنها دعوت کرده تا تقاضای خود را برای اقامت دائم ارائه کنند. طی هفته های اخیر شاهد افزایش فعالیت مسیرهای مهاجرت استانی مرتبط با اکسپرس انتری بوده ایم. تنها طی هفت روز اخیر از طرف استان های کانادا با بیش از هزار متقاضی اکسپرس انتری برای ارائه تقاضا جهت انتخاب استانی تماس گرفته شده است. این مسیرهای مهاجرتی به استان ها و مناطق کانادا اجازه می دهند متقاضیانی را در سیستم اکسپرس انتری فدرال انتخاب کنند که واجد شرایط بازار کار هستند و از آنها برای ارائه تقاضا جهت اقامت دائم دعوت کنند. 
علیرغم کندتر شدن خدمات اداره مهاجرت کانادا به خاطر عالمگیر شدن ویروس کرونا باید گفت که کانادا هنوز سعی دارد به هدف تعیین شده برای سال 2020 در راستای جذب مهاجر برسد. وزارت مهاجرت کانادا تنها در ماه آوریل 8,389 دعوتنامه صادر کرده است. بسیاری از این مهاجران از طریق سیستم اکسپرس انتری وارد کانادا خواهند شد. گفتنی است سیستم اکسپرس انتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته ی کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه ی کانادایی از سراسر جهان بر پایه ی امتیازات و معیارها مهاجر جذب می کند. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می کند. برای متقاضیانی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها ITA (دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می شود. برای ورود در صف انتظار اکسپرس انتری داشتن پیشنهاد کار الزامی نیست.
اداره مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا در این پذیرش از قاعده tie-break استفاده کرد: 12 جولای 2020 راس ساعت 15:16:55 به وقت استاندارد شرقی. این بدین معنی است که تمام متقاضیانی که در سیستم جامع رتبه بندی حد اقل 445 امتیاز داشتند و قبل از این تاریخ و ساعت پروفایل خود را وارد صف انتظار اکسپرس انتری کردند در جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری مورخ 23 جولای 2020 دعوتنامه دریافت کرده اند.
از 18 مارس محدودیت های ویژه ای برای جلوگیری از شیوع کرونا در کانادا اعمال شده است؛ با این وجود کانادا به صورت متوالی پذیرش های اکسپرس انتری را برگزار کرده و منتخبین استانی و متقاضیان دسته تجربه کانادایی را هدف گرفته است و البته متقاضیان خارج از کانادا در این پذیرش ها حضور نداشته اند.
متقاضیان اکسپرس انتری که در سیستم جامع رتبه بندی یا CRS امتیاز بالایی ندارند می توانند از راه های گوناگون امتیاز خود را افزایش دهند؛ انتخاب شدن از طرف استان بارزترین شیوه برای کسب امتیاز بیشتر در سیستم جامع رتبه بندی است که 600 امتیاز را نصیب متقاضی می کند. لازم به ذکر است که مسیرهای مهاجرتی 9 استان از بین استان ها و مناطق کانادا در برنامه مهاجرت استانی مرتبط با اکسپرس انتری است.
 به نمونه های فرضی زیر از دعوت شده ها توجه نمایید:‌
ثریا 33 ساله است. لیسانس خود را در کانتادا گرفته و بعد از تمام شدن درسش در کانادا یک سال به عنوان طراح گرافیک مشغول به کار بوده است. ثریا با شرکت در آزمون آیلتس توانست در مهارت شنیداری نمره 8، در مهارت مکالمه نمره 7.5، در مهارت نوشتاری منره 7.5 و در مهارت درک مطلب و قرائت نمره 7 کسب کند. با داشتن 446 امتیاز در سیستم جامع رتبه بندی یا CRS واجد شرایط دریافت دعوتنامه در جدیدترین پذیرش اکسپرس بوده است.
نوید 38 ساله است. وی مدرک لیسانس دارد و در خارج از کانادا شش سال سابقه کار به عنوان مشاور مدیریت داشته است. سطح زبان انگلیسی نوید پیشرفته است و همچنین سال گذشته یعنی 2019 در داخل کانادا یک سال سابقه کار کسب کرده است. نوید با داشتن 445 امتیاز در سیستم جامع رتبه بندی یا CRS واجد شرایط دریافت دعوتنامه در جدیدترین پذیرش اکسپرس بوده است.

5
/
5
(
1

vote
)

به خدمات اخذ ویزای تحصیلیبورسیهاخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

مطالب مرتبط:
پنجمین پذیرش منیتوبا در سال ۲۰۱۹ برگزار شد
یک تغییر بزرگ! ساسکاچوان بیش از ۲۰۰ شغل را به مشاغل مورد نیاز اضافه کرد
رویدادی کم سابقه در اکسپرس انتری؛ سه شنبه و وقفه ای هشت روزه!
پذیرش انتاریو؛ دعوت از متقاضیان اکسپرس انتری با سابقه کار در مدیریت و امور مالی
صدور ۴۷۱ دعوتنامه در جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری آلبرتا
جدیدترین پذیرش ساسکاچوان با صدور ۳۸۱ دعوتنامه برگزار شد
دعوت از ۳ هزار و ۶۰۰ متقاضی، در بزرگترین پذیرش اکسپرس انتری سال ۲۰۱۹!
صدور ۳ هزار و ۳۵۰ دعوتنامه در جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری
آلبرتا برای ۳۳۵۷ متقاضی اکسپرس انتری دعوتنامه صادر کرده است
جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری برگزار شد و حدنصاب امتیاز هم دوباره پایین آمد

۳ مرداد ۱۳۹۹


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.