17

ژوئن
2020

دعوت از ۲۷۶ متقاضی در جدیدترین پذیرش بریتیش کلمبیا

Posted By : کاناداهوم/ 129

دعوت از ۲۷۶ متقاضی در جدیدترین پذیرش بریتیش کلمبیا

۲۸ خرداد ۱۳۹۹

اخبار, اخبار مهاجرت در

استان بریتیش کلمبیای کانادا در جدیدترین پذیرش مرتبط با برنامه مهاجرت استانی یا PNP که دیروز مورخ 16 ژوئن برگزار کرد از 276 متقاضی برای تقاضا جهت انتخاب شدن از طرف استان دعوتنامه صادر کرد. گفتنی است برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا متقاضیان مهاجرت را از دسته های اکسپرس انتری Express Entry BC و Skills Immigration انتخاب می کند.
حداقل امتیازها به شرح زیر بوده است:‌
SI – Skilled Worker: 100
SI – International Graduate: 100
SI – Entry Level and Semi-Skilled: 80
EEBC – Skilled Worker: 100
EEBC – International Graduate
متقاضیان برای دریافت دعوتنامه از طریق دسته اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا می بایست ابتدا در سیستم اکسپرس انتری فدرال دارای پرفایل باشند. گفتنی است سیستم اکسپرس انتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته ی کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه ی کانادایی از سراسر جهان بر پایه ی امتیازات و معیارها مهاجر جذب می کند. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می کند. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها ITA (دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می شود. برای ورود در صف انتظار اکسپرس انتری داشتن پیشنهاد کار الزامی نیست.
متقاضیانی که از طرف استان انتخاب می شوند 600 امتیاز اضافی در سیستم جامع رتبه بندی دریافت می کنند و بدین ترتیب در پذیرش بعدی اکسپرس انتری حتما از آنها برای تقاضا جهت اقامت دائم کانادا دعوت خواهد شد. بریتیش کلمبیا اخیرا Tech Pilot را تا یک سال دیگر و تا ژوئن 2021 تمدید نمود. این پایلوت مهاجرت کاری که در سال 2017 از آن رونمایی شده است نیروی کار خارجی شاغل در بخش تکنولوژی را که در 29 عنوان شغلی پیشنهاد کار دارند فراهم می کند. پیشنهاد شغل باید حداقل یا ساله باشد و نیز باید هنگام ارائه درخواست متقاضیان، 120 روز از این دوره یک ساله فرصت باقی مانده باشد.

5
/
5
(
1

vote
)

به خدمات اخذ ویزای تحصیلیبورسیهاخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

۲۷ خرداد ۱۳۹۹


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.