26

آوریل
2021

دعوت از ۲۶۹ متقاضی در جدیدترین پذیرش ساسکاچوان

Posted By : کاناداهوم/ 100

دعوت از ۲۶۹ متقاضی در جدیدترین پذیرش ساسکاچوان

۵ اردیبهشت ۱۴۰۰

اخبار, اخبار مهاجرت در

دولت ساسکاچوان طی پذیرش جدید مرتبط با برنامه مهاجرت استانی خود که در تاریخ بیست و دوم آوریل 2021 برگزار شد از 269 متقاضی اکسپرس انتری و مشاغل مورد نیاز دعوت کرد تا تقاضای خود را برای انتخاب شدن از طرف استان و در نهایت اقامت دائم کانادا ارائه کنند. حداقل امتیاز متقاضیان 70 بوده است.

از این تعداد دعوتنامه، 130 دعوتنامه برای متقاضیان زیرمجموعه اکسپرس انتری ساسکاچوان و 139 دعوتنامه برای متقاضیان مشاغل مورد نیاز صادر شده است.

برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان این متقاضیان را از دو زیرمجموعه مسیر مهاجرتی اکسپرس انتری و مشاغل مورد نیاز (Occupations In-Demand) انتخاب کرده است؛ این دو زیرمجموعه عبارت بوده اند از اکسپرس انتری و مشاغل مورد نیاز. لازم به ذکر است با اینکه داشتن پیشنهاد کار جزو شرایط نبوده است متقاضیان می بایست پروفایل ابراز تمایل یا expression of interest خود را در برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان ثبت می کردند و در یکی از 61 شغل مورد نیاز و اعلام شده در وبسایت دولت ساسکاچوان سابقه می داشتند.

برخی از این مشاغل عبارت اند از مدیران یوتیلیتیز، تکنیسین های لابراتورهای پزشکی و نیروی کار معدن. همچنین گفتنی است که استان ساسکاچوان از ماه نوامبر 2020 به متقاضیان دو زبانه که به هر دو زبان انگلیسی و فرانسه تسلط دارند امتیاز بیشتری اعطا می کند.

متقاضیان علاقه مند به مهاجرت به ساسکاچوان باید پروفایل EOI خود را ایجاد کنند و با نشان دادن سابقه کار، مهارت های زبانی، سن و ارتباطات توانایی خود را برای اسکان و تشکیل زندگی در ساسکاچوان ثابت کنند. برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان پروفایل متقاضیان را ارزیابی کرده و در شبکه امتیازدهی International Skilled Worker به آنها از 100 امتیاز می دهد. سپس از متقاضیانی که بالاترین امتیاز را دارند دعوت می کند که تقاضای خود برای اقامت دائم کانادا را ارائه کنند. علاوه بر این مدارک تحصیلی و شغلی متقاضیان می بایست معادل یابی شده باشد تا مشخص شود که مدارک اخذ شده در خارج چه نسبتی با مدارک کانادایی دارند.

برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان از سیستم EOI برای انتخاب متقاضیانی که بیشترین شانس و احتمال موفقیت را در بازار کار محلی دارند استفاده می کند. متقاضیان می بایست از طریق نشان دادن سوابق کاری، تحصیلات، مهارت های زبانی، سن و داشتن ارتباطات در استان، تعهد خود را برای ساختن زندگی در ساسکاچوان نشان دهند. برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان از این پنج فاکتور برای ارزیابی متقاضیان استفاده می کند و به آنها از 100 نمره می دهد. از متقاضیانی که بالاترین امتیاز را دارند دعوت می شود تا درخواست خود را برای انتخاب شدن از طرف استان ساسکاچوان کانادا ارائه کنند. از سوی دیگر، همانطور که در خبر قبلی آمد، اخیرا ساسکاچوان اعلام کرده است که متقاضیان دوزبانه مسلط بر انگلیسی و فرانسه امتیاز بیشتری می گیرند.

زیرمجموعه اکسپرس انتری

زیرمجموعه اکسپرس انتری برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان با سیستم اکسپرس انتری فدرال مرتبط است؛ سیستم اکسپرس انتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته ی کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه ی کانادایی از سراسر جهان بر پایه ی امتیازات و معیارها مهاجر جذب می کند. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می کند. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها ITA (دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می شود.

آندسته از متقاضیان اکسپرس انتری که استان ساسکاچوان با درخواست آنها مبنی بر انتخاب شدن موافقت می کند 600 امتیاز اضافی در سیستم جامع رتبه بندی یا CRS در سطح فدرال دریافت می کنند و امتیاز تضمینی است برای دریافت دعوتنامه جهت تقاضا برای اقامت دائم کانادا.

5
/
5
(
1

امتیاز
)

به خدمات اخذ ویزای تحصیلیبورسیهاخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

مطالب مرتبط:
کمبود نیروی کار در بین کسب و کارهای کوچک کانادا رکورد زد
جاستین ترودو: مهاجرت، مزیت رقابتی کانادا نسبت به امریکاست
کانادا بزرگترین پذیرش تاریخ اکسپرس انتری و اولین پذیرش سال جدید را برگزار کرد
در جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری، استان منیتوبا دعوتنامه های جدید برای متقاضیان مهاجرت صادر کرد
نگاهی به مسیرهای جدید اقامت دائم مددکاران و پرستاران خانگی
آغاز صدور ویزای کار باز برای متقاضیان مددکاری و پرستاری
جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری برگزار شد و حدنصاب امتیاز هم دوباره پایین آمد
صدور ۳ هزار و ۳۵۰ دعوتنامه در جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری
کبک ضرب الاجل درخواست QSC را به ۶۰ روز کاهش داد
انتاریو در اولین پذیرش مختص شاغلان بخش تکنولوژی، برای بیش از ۱۶۰۰ متقاضی دعوتنامه صادر کرد

۵ اردیبهشت ۱۴۰۰