11

دسامبر
2020

دعوت از ۲۵۶ متقاضی در جدیدترین پذیرش بریتیش کلمبیا

Posted By : کاناداهوم/ 143

دعوت از ۲۵۶ متقاضی در جدیدترین پذیرش بریتیش کلمبیا

۲۱ آذر ۱۳۹۹

اخبار, اخبار مهاجرت در

استان بریتیش کلمبیای کانادا در تاریخ هشتم دسامبر از طریق برنامه مهاجرت استانی خود برای 256 متقاضی دعوتنامه صادر کرده است. در این پذیرش متقاضیان Skilled Worker و International Graduate در هر دو دسته اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا  (EEBC) و Skills  Immigration (SI) هدف گرفته شدند. حداقل امتیاز متقاضیان منتخب بین 77 تا 97 بوده است. بریتیش کلمبیا همچنین از طریق مسیر مهاجرتی Entrepreneur Immigration  هم دعوتنامه صادر کرد. حداقل امتیاز متقاضیان دعوت شده از طریق این مسیر 121 بوده است.  اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا یا به اختصار EEBC متقاضیانی را انتخاب می کند که در سیستم اکسپرس انتری دولت فدرال کانادا پروفایل معتبر دارند. دسته Skills Immigration هم برای کارگران ماهر و نیمه ماهری است که شغلشان در بریتیش کلمبیا با تقاضای بالایی روبروست.
حداقل امتیاز دسته های مهاجرتی مختلف به شرح زیر بوده است:‌
    SI – Skilled Worker: 95
    SI – International Graduate: 95
    SI – Entry Level and Semi-Skilled: 77
    EEBC – Skilled Worker: 97
    EEBC – International Graduate: 97
بریتیش کلمبیا پذیرش های برنامه مهاجرت استانی خود را تقریبا هر دو هفته یک بار برگزار می کند. برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا از ژانویه سال جاری تا کنون 25 Tech Draw برگزار کرده است که حداقل امتیاز متقاضیان آن طی چند ماه از 90 به 80 رسیده است. شایان ذکر است که بریتیش کلمبیا همچنان از کارگران و فارغ التحصیلان در مشاغل و رشته های غیرفنی ادامه می دهد.
بخش تکنولوژی بریتیش کلمبیا ظرف سال های اخیر رشد زیادی داشته است چرا که حجم بالایی از استعدادهای جهانی سیلیکن ولی ایالات متحده را به مقصد کانادا (و بریتیش کلمبیا) ترک می کنند. عمده دلیل این مساله سیاست های مهاجرتی و اقتصادی ذکر شده که منجر به عدم قطعیت و بلاتکلیفی بخش تکنولوژی ایالات متحده شده است. علاوه بر اعتباری که بریتیش کلمبیا در جذب استعدادهای بین المللی دارد، اقلیم معتدل و مجاورت آن با بازارهای آمریکا عامل دیگری برای جذب میروی کار و شرکت ها عنوان شده است.  متقاضیان منتخب برای ارائه درخواست کامل خود 30 روز زمان در اختیار دارند. سپس طی دو تا سه ماه به درخواست هایشان رسیدگی خواهد شد.
گفتنی است سیستم اکسپرس انتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته ی کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه ی کانادایی از سراسر جهان بر پایه ی امتیازات و معیارها مهاجر جذب می کند. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می کند. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها ITA (دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می شود. برای ورود در صف انتظار اکسپرس انتری داشتن پیشنهاد کار الزامی نیست. متقاضیانی که از طرف استان انتخاب می شوند 600 امتیاز اضافی در سیستم جامع رتبه بندی دریافت می کنند و بدین ترتیب در پذیرش بعدی اکسپرس انتری حتما از آنها برای تقاضا جهت اقامت دائم کانادا دعوت خواهد شد. اکثر استان ها و مناطق کانادا نیز از این سیستم برای مدیریت درخواست های انتخاب استانی استفاده می کنند.
 
Click to rate this post!
[Total: 1 Average: 5]

به خدمات اخذ ویزای تحصیلیبورسیهاخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

مطالب مرتبط:
نگاهی به پذیرش های اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا در سال ۲۰۱۸
افتتاح پایلوت منطقه ای بریتیش کلمبیا برای مهاجران کارآفرین
انتخاب ۳۱۰۰ متقاضی اکسپرس انتری توسط بریتیش کلمبیا در سال ۲۰۱۸
بریتیش کلمبیا دوباره پذیرش Tech Pilot برگزار کرد
بریتیش کلمبیا در جدیدترین پذیرش PNP از ۷۲ متقاضی دعوت کرد
دعوت بریتیش کلمبیا از ۴۱۷ متقاضی مهاجرت
دعوت از ۱۰۰ متقاضی در جدیدترین پذیرش بریتیش کلمبیا
جدیدترین پذیرش بریتیش کلمبیا برگزار شد
دعوت از ۳۶۰ متقاضی در جدیدترین پذیرش بریتیش کلمبیا
پذیرش جدید بریتیش کلمبیا برگزار شد

۲۱ آذر ۱۳۹۹