27

ژوئن
2020

دعوت از ۲۴ کارآفرین در پذیرش جدید انتاریو

Posted By : کاناداهوم/ 131

دعوت از ۲۴ کارآفرین در پذیرش جدید انتاریو

۷ تیر ۱۳۹۹

اخبار, اخبار مهاجرت در

تازه ترین خبرها گویای این هستند که استان انتاریو در جدیدترین پذیرش خود برای 24 کارآفرین از طریق مسیر مهاجرتی Entrepreneur Stream دعوتنامه صادر کرده است. برنامه مهاجرت استانی انتاریو این پذیش را در 24 ژوئن برگزار کرده است.
متقاضیانی که Expression of Interest خود را بین 22 نوامبر 2019 تا 19 ژوئن 2020 دریافت کرده بودند در این پذیرش دعوت شدند. دعوتنامه ها برای متقاضیانی صادر شد که امتیازشان بین 134 تا 200 بوده است.
این سومین پذیرش از این نوع است که در سال 2020 برگزار شده و بدین ترتیب مجموع کارآفرینان دعوت شده به 70 نفر رسید.
شرایط برای مسیر مهاجرتی  Entrepreneur به این بستگی دارد که کسب و کار کارآفرین در کجای انتاریو واقع شده است. اصلاحات اخیر نیز حداقل میزان ثروت شخصی و سرمایه گذاری را کاهش داده است.
کارآفرین برای راه اندازی کسب و کار در منطقه ی تورنتوی بزرگ به ثروتی معادل با 800 هزار دلار نیاز دارند حال آنکه قبلا این رقم 1.5 میلیون دلار بود.
کارآفرینانی که در خارج از منطقه تورنتوی بزرگ کسب و کار راه اندازی می کنند به ثروتی معادل با 400 هزار دلار نیاز دارند؛ این رقم قبلا 800 هزار دلار بود. آنها برای سرمایه گذاری در خارج از تورنتوی بزرگ به مبلغی معادل 200 هزار دلار نیاز دارند در حالی که این رقم قبلا 500 هزار دلار بود.
از جمله سایر شرایط این است که متقاضیان باید طی مدت 60 ماه اخیر 24 ماه سابقه و تجربه مدیریت کسب و کار داشته باشند. قبلا متقاضیان باید طی 60 ماه 36 ماه سابقه  وتجربه مدیریت می داشتند.  

5
/
5
(
1

vote
)

به خدمات اخذ ویزای تحصیلیبورسیهاخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

۷ تیر ۱۳۹۹


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.