05

جولای
2020

دعوت از ۱۲۵ متقاضی مهاجرت در جدیدترین پذیرش منیتوبا

Posted By : کاناداهوم/ 109

دعوت از ۱۲۵ متقاضی مهاجرت در جدیدترین پذیرش منیتوبا

۱۳ تیر ۱۳۹۹

اخبار, اخبار مهاجرت در

استان منیتوبا در نود و دومین پذیرش مرتبط با برنامه مهاجرت استانی خود که در 2 جولای برگزار شده برای 125 متقاضی توصیه نامه یا LAA برای تقاضا جهت انتخاب شدن از طرف استان صادر کرده است. دیگر دعوت کرده تا تقاضای خود را برای انتخاب شدن از طرف این استان به منظور اقامت دائم کانادا را ارائه کنند. این متقاضیان دارای پروفایل ابراز تمایل یا Expression of Interest بوده اند و پروفایل خود را در یکی از سه مسیر مهاجرتی برنامه مهاجرت استانی منیتوبا ثبت کرده بودند: Skilled Worker in Manitoba ، Skilled Worker Overseas و International Education.. بدین ترتیب استان منیتوبا از ابتدای سال جاری میلادی برای متقاضیان مهاجرت مجموعا  2,460 توصییه نامه یا LAA صادر کرده است.
جزییات حداقل امتیاز هر یک از دسته ها در زیر آورده می شود:
    Skilled Workers in Manitoba: 101
    Skilled Workers Overseas: 6
    International Education Stream: 18
سیستم مبتنی بر Expression of Interest
افرادی که مایل هستند از طریق یکی از این سه مسیر به منیتوبا مهاجرت کنند باید ابتدا پروفایل ابراز تمایل یا EOI را بسازند و سپس وارد صف انتظار متقاضیان واجد شرایط شوند. پروفایل ها بر اساس عواملی نظیر تحصیلات، سابقه کار، داشتن ارتباطات در منیتوبا، تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی و سایر معیارها از 1000 امتیاز رتبه بندی می شوند. برنامه مهاجرت استانی منیتوبا از تعداد معینی متقاضی که بالاترین امتیاز را دارند توصیه نامه برای ارائه درخواست یا LAA صادر می کند.
از جمله شرایط برای انتخاب شدن از طرف استان منیتوبا این است که متقاضی در یکی از مشاغل مورد نیاز منیتوبا سابقه کار داشته باشد و ابراز تمایل یا expression of interest خود را به برنامه مهاجرت استانی منیتوبا ارائه کند. متقاضیان اکسپرس انتری که از طرف استان انتخاب می شوند 600 امتیاز اضافی در سیستم جامع رتبه بندی یا به اختصار CRS دریافت می کند و بدین ترتیب در دور بعدی حتما برای آنها دعوتنامه جهت تقاضا برای اقامت دائم کانادا صادر خواهد شد. همچنین، مجموعا 101 توصیه نامه نیز برای متقاضیانی صادر شد که در دسته ی Skilled Worker in Manitoba ابراز تمایل یا EOI خود را ثبت کرده بودند. این مسیر مهاجرتی راهی را برای اخذ اقامت دائم کارگران ماهر خارجی موقت و دانشجویان خارجی که از موسسات آموزش عالی منیتوبا فارغ التحصیل شده اند باز می کند.
از جمله شرایط این مسیر مهاجرتی داشتن پیشنهاد کار تمام وقت و دائمی از کارفرمای منیتوبایی و نیز داشتن سایر معیارها است. ابراز تمایل یا EOI کارگران ماهر از 1000 امتیاز رتبه بندی می شوند و متقاضیانی که بالاترین امتیاز را دارند توصیه نامه جهت تقاضا یا LAA دریافت می کنند.

5
/
5
(
1

vote
)

به خدمات اخذ ویزای تحصیلیبورسیهاخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

مطالب مرتبط:
منیتوبا دو مسیر مهاجرتی جدید برای فارغ التحصیلان معرفی کرد
اولین پذیرش منیتوبا در سال 2019 برگزار شد
منیتوبا دومین پذیرش کارگر ماهر خارجی را برگزار کرد
دعوت از متقاضیان اکسپرس انتری برای تقاضا جهت انتخاب استانی در جدیدترین پذیرش منیتوبا
منیتوبا برای متقاضیان مهاجرت دعوتنامه های جدید صادر کرد
منیتوبا برای کارگران ماهر و فارغ التحصیلان خارجی دعوتنامه صادر کرد
پذیرش ۵ جولای؛ صدور۳۵۴ دعوتنامه در جدیدترین پذیرش منیتوبا
منیتوبا از ۱۵۷ کارگر و دانشجوی خارجی دعوت کرد
پذیرش جدید استان منیتوبا؛ دعوت از ۲۴۹ نفر دیگر
برگزاری پذیرش جدید منیتوبا

۱۳ تیر ۱۳۹۹


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.