17

مارس
2019

دعوت از متقاضیان اکسپرس انتری برای تقاضا جهت انتخاب استانی در جدیدترین پذیرش منیتوبا

Posted By : کاناداهوم/ 406

استان منیتوبا در ادامه ی روندی که در سال جدید در پیش گرفته در جدیدترین پذیرشی که روز ۱۴ مارس برگزار کرد برای متقاضیان دسته ی Skilled Workers Overseas دعوتنامه صادر نمود. برای این متقاضیان مجموعا ۳۳۷ توصیه نامه جهت تقاضا (LAA) برای اقامت دائم صادر شد کرد؛ ۲۷۴ تا از این توصیه نامه ها برای متقاضیانی صادر شد که در سیستم اکسپرس انتری فدرال دارای پروفایل بودند.

گفتنی است سیستم اکسپرس انتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته ی کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه ی کانادایی از سراسر جهان بر پایه ی امتیازات و معیارها مهاجر جذب می کند. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می کند. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها یک ITA (یک دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می شود. 

 

برنامه مهاجرت استانی منیتوبا (MPNP) تا کنون طی شش پذیرشی که تا اینجای سال برگزار کرده ۱۹۳۱ دعوتنامه از طریق مسیر مهاجرتی Skilled Workers Overseas صادر نموده است. برنامه مهاجرت استانی منیتوبا بخشی از برنامه مهاجرت استانی کانادا است که به استان های این کشور اجازه می دهد سالانه تعداد معینی مهاجر کاری را برای اقامت دائم انتخاب کنند.

اولین گام برای اینکه از طرف مسیر مهاجرتی  Skilled Workers Overseas برای انتخاب استانی شدن در نظر گرفته شوید ثبت پروفایل ابراز تمایل یا EOI در برنامه مهاجرت استانی منیتوبا – MPNP – است. سپس بر اساس معیارهای این استان امتیازدهی می شوید. بعد از این است که تعداد معینی از متقاضیانی که بیشترین امتیاز را دارند از طریق پذیرش های متوالی برای انتخاب استانی شدن و اخذ اقامت دائم انتخاب می شوند.

  آندسته از متقاضیان اکسپرس انتری که توصیه نامه دریافت می کنند و برای انتخاب استانی شدن تقاضا ارائه می کنند ۶۰۰ امتیاز اضافی در مجموع امتیازات اکسپرس انتری دریافت می کنند و بدین ترتیب در پذیرش بعدی اکسپرس انتری حتما برای آنها دعوتنامه صادر خواهد شد.

همچنین خوب است بدانید در پذیرشی که در تاریخ ۱۴ مارس برگزار شد پایین ترین امتیاز متقاضیان اکسپرس انتری ۵۶۴ بوده است.  طبق اعلام برنامه مهاجرت استانی منیتوبا، متقاضیان اکسپرس انتری که برای انها دعوتنامه صادر شده دارای شرایط زیر بوده اند:

همچنین، متقاضیان مسیر مهاجرتی Skilled Workers Overseas  دارای شرایط زیر نیز بوده اند:  

علاوه بر این، ۶۳ LAA دیگر برای کارگران خارجی ماهر مستقیما از طریق برنامه Strategic Recruitment (استخدام راهبردی) صادر شدِ این برنامه توسط برنامه مهاجرت استانی منیتوبا و کارفرمایان داخل این استان ایجاد شده است. ایین ترین امتیاز متقاضیانی که از این طریق دعوتنامه دریافت کردند نیز 695 بوده است.  

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.