11

ژوئن
2019

در فصل بهار از مناظر شگفت انگیز برج مراقبت Dorset در انتاریو دیدن نمایید

Posted By : کاناداهوم/ 352

اگر به دنبال منظره ای فوق العاده برای عکس گرفتن با چشم اندازی از تپه های متعدد هستید و قصد لذت بردن از مناظر زیبا و درختان سرسبز بهاری را دارید، حتما از Dorset Lookout Tower در انتاریو بازدید نمایید.

برج مراقبت Dorset از ماه می سال جاری مجددا بازگشایی شده و تماشای پانورامای مناظر اطراف از بالای این برج 30 متری که 142 متر بالاتر از سطح دریاچه Lake of Bays می باشد، بسیار نفس گیر است.

این برج در ابتدا به عنوان یک برج دیده بانی آتش سوزی در طول نیمه اول قرن بیستم مورد استفاده قرار می گرفت و به برج آتش شهرت دارد. سپس در سال 1967 مورد بازسازی قرار گرفت که در این عملیات 5 متر به ارتفاع آن افزوده شد تا به بازدیدکنندگان چشم اندازی بی نظیر از Algonquin Highlands ارائه دهد.

این برج در شمال شهر دورست (Dorset) در خروجی بزرگراه شماره 35 (HW35) قرار گرفته و تقریبا 3 ساعت با تورنتو فاصله دارد و هر ساله حدود 60 هزار نفر توریست از آن بازدید می کنند. در فصل پاییز که رنگ برگ ها شروع به تغییر می کند هر روز به طور میانگین 600 اتومبیل برای بازدید از این برج و مناظر زیبای اطراف به این منطقه می آیند.

در حالی که وجود این برج ممکن است جذابیت اصلی این منطقه به شمار روذ، اما مناظر زیبای مسطح و مسیرهای پیاده روی نیز علاوه بر وجود دیگر امکانات همچون سرویس های بهداشتی، راهنمای توریستی، محل پیک نیک و فروشگاه، بر جذابیت های توریستی این ناحیه افزوده است. هزینه استفاده از این برج در ایام مختلف سال متفاوت می باشد.

 


گروه کاناداهوم با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی و داشتن پرونده های موفق، آماده پذیرفتن متقاضیان علاقه مند به ادامه تحصیل و یا مهاجرت به کانادا بوده و از متقاضیان دعوت می کنیم برای شروع پروسه، به صفحه تماس با ما رفته تا با مشاورین و اعضای شورای مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا مشاوره رایگان داشته باشند تا بهترین راه را برای آنها انتخاب کنند.